Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Vraag
Alle reacties
Wellicht gaan kijken voor een bureaustoel zonder wielen?
Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000
Waar je moet opletten bij het aanschaffen van een Gamestoel is je lengte en gewicht.
Stoelen zijn voor daarvoor apart ontworpen.
Bijvoorbeeld de Sharkoon SGS serie.
De SGS2 kost rond de 185 euro (pricewatch: Sharkoon Skiller SGS2 Zwart/Blauw).
De SGS4 kost ruim 300 euro(pricewatch: Sharkoon Skiller SGS4 Gaming Seat (Zwart)).
Dat alles heeft te maken met de constructie van de stoel, waarbij de SGS 4 bedoeld is voor zwaardere/grotere mensen.
Zelf heb ik op advies van @Foritain (nogmaals bedankt voor de goede review productreview: Sharkoon Skiller SGS5 review door Foritain) een SGS4 gekocht en heb er zeker in deze tijd met Corona en thuiswerken nog geen dag spijt van gehad.
Reden dat ik de SGS4 heb genomen is omdat ik zelf 1.95m ben en rond de 90kg weeg.
Als jij kleiner bent dan 1.80m dan kan je kijken naar de SGS2 of SGS3 variant.
Verder is het natuurlijk ook afhankelijk van je voorkeur in style en wat je budget is.
Als je geld te veel hebt kan je voor de DXRACER of NobleChair stoelen gaan. Die bieden perfect comfort, maar wel tegen een hoog prijskaartje.
Heb je minder te besteden, dan kan je kijken naar bijvoorbeeld de Sharkoon of Corsair stoelen.
Stoelen zijn voor daarvoor apart ontworpen.
Bijvoorbeeld de Sharkoon SGS serie.
De SGS2 kost rond de 185 euro (pricewatch: Sharkoon Skiller SGS2 Zwart/Blauw).
De SGS4 kost ruim 300 euro(pricewatch: Sharkoon Skiller SGS4 Gaming Seat (Zwart)).
Dat alles heeft te maken met de constructie van de stoel, waarbij de SGS 4 bedoeld is voor zwaardere/grotere mensen.
Zelf heb ik op advies van @Foritain (nogmaals bedankt voor de goede review productreview: Sharkoon Skiller SGS5 review door Foritain) een SGS4 gekocht en heb er zeker in deze tijd met Corona en thuiswerken nog geen dag spijt van gehad.
Reden dat ik de SGS4 heb genomen is omdat ik zelf 1.95m ben en rond de 90kg weeg.
Als jij kleiner bent dan 1.80m dan kan je kijken naar de SGS2 of SGS3 variant.
Verder is het natuurlijk ook afhankelijk van je voorkeur in style en wat je budget is.
Als je geld te veel hebt kan je voor de DXRACER of NobleChair stoelen gaan. Die bieden perfect comfort, maar wel tegen een hoog prijskaartje.
Heb je minder te besteden, dan kan je kijken naar bijvoorbeeld de Sharkoon of Corsair stoelen.
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Naar mijn mening kun je beter kijken naar een fatsoenlijke ergonomische stoel dan naar een "gaming" stoel.