Advertenties verwijdert die aan de voorwaarden voldeden V&A

Pagina: 1
Acties:
  • 470 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzfeed
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:16
Mijn vraag

Waarom verwijderen @FlipFluitketel en @Microkid mijn advertenties? Ik voldoe aan de voorwaarden gesteld door tweakers.net V&A. Ik krijg geen antwoord van beide mods op welk artikel ik zou overtreden ondanks meerdere keren de vraag persoonlijk aan de mods te hebben gesteld. Nogmaals ik heb geen onwil om mij aan de voorwaarden van Tweakers.net betreft V&A te houden. Maar zoals ik terug kan lezen overtreed ik geen regel van de voorwaarden zoals gesteld door Tweakers.net. Graag opheldering waarom ik geen antwoord krijg en welke regel ik van de voorwaarden overtreed.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
In dit geval een brouwser (FireFox)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Forum doorzocht.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als ik even kijk hebben beiden een duidelijk antwoord gegeven? Je bent het er alleen niet mee eens...

Je handelt op een grotere schaal dan een normale particulier, dus je moet aan de regels voor professionele handelaren voldoen. Dat kun je niet, en dan houdt het op.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzfeed
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:16
Beste Dirk, als ik nogmaals kijk naar de voorwaarden overtreed ik geen regel. Maar goed wat is dan een 'normaal aantal'? En vanaf waar niet? Ik verneem het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik ga hier niet over, ik heb slechts de communicatie bekeken. Daarin krijg je gewoon antwoord.

Echter, wanneer ik de voorwaarden erbij pak wordt jij aangemerkt als:
Gebruikers die producten aanbieden in de uitoefening van beroep of bedrijf
Voor zover ik weet is er geen expliciete grens gedefinieerd voor wanneer je handelt 'in de uitoefening van beroep of bedrijf'. In de communicatie zie ik wel genoemd worden dat jij enkele tientallen laptops hebt aangeboden in een jaar tijd, wat ruimschoots meer is dan een normale particulier doet. Wat de grens is, is daarmee niet gedefinieerd, maar het is wel duidelijk dat jij niet in het grijze gebied zit, daarvoor is het gewoon veel te veel.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

En verderdere afhandeling kan je via DM doen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.