Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Samenstellen game computer graag hulp

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views

Vraag

• Bram2007
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik wil graag een pc samenstellen en zelf bouwen om mee te kunnen gamen en video’s opnemen en bewerken voor YouTube
Ik wil bijvoorbeeld rust, Warzone en scrapmechanic erop spelen op goede kwaliteit en opnemen

Ik zat te denken aan 800euro
800 is wel mijn Max exclusief verzendkosten

Ik heb nog niks besteld maar al wel wat uitgezocht: Samsung 970 EVO PLUS M.2 250GB, Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 DIMM 3200 MHz/16 (2x8GB), AMD Ryzen 7 3700X, Corsair Carbide Series SPEC-DELTA RGB, Cooler Master MWE 550 White -v2, MSI MPG X570 Gaming Plus
Ik heb ook geen voorkeur kwa merk

Ik zat te denken aan een powersuplie, moederbord, twee keer 8g ram, core i7 ryzen, een videokaart, een ssd kaart en een case
Ik wil wel graag 2 HDMI poorten in mijn video kaarten en het liefst een case zonder een glazen zijkant

Ik heb geen voorkeur

Ik wil gewoon dat ie goed werk en ik heb niet persé specificaties

Ik wil het graag niet te hard pushen maar wel wat
Ik hou het het liefst op standaard instelling

Ik vraag eigenlijk of mijn onderdelen goed zijn en of ze bij elkaar passen

Alle reacties

• Fusi0nking
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-06-2024
Het is niet de bedoeling een nieuw topic te maken met de nieuwe informatie, je kan je vorige topic aanpassen met deze informatie via het drop menutje bij ‘acties’ en dan wijzig.
Dat gezegd met deze extra informatie zal ik mijn antwoord op de vorige topic aanpassen met deze wensen

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:56

br00ky

Moderator Harde Waren
Dat dus, daar verder.

Dit topic is gesloten.