Ik had op mijn Galaxy s10 waarschijnlijk de resolutie van de video te hoog staan want ik had allemaal MP4 bestanden op mijn SD kaart met een zogenaamde hvc1 code. Toevallig waren selfie filmpjes lager want die hadden een code H.264.
Beide filmpjes zagen er op de Samsung prima uit.
Nu heb ik de bestanden van de SD kaart in de Imac gestopt. De H.264 bestanden speelt Quick Time Mediaplayer prima af. Echter mijn hvc1 bestanden werden eerst helemaal niet afgespeeld. Dus ik heb nu High Sierra OS geinstalleerd. Nu speelt hij ze wel af, echter de filmpjes zijn veel te licht, ze lijken wel wazig. Ik heb ze ook al geconverteerd naar een H.264 Mp4 maar ze blijven licht van kleur.
Weet iemand hoe dat kan? Wel goed op de telefoon maar niet in de Mac.
Beide filmpjes zagen er op de Samsung prima uit.
Nu heb ik de bestanden van de SD kaart in de Imac gestopt. De H.264 bestanden speelt Quick Time Mediaplayer prima af. Echter mijn hvc1 bestanden werden eerst helemaal niet afgespeeld. Dus ik heb nu High Sierra OS geinstalleerd. Nu speelt hij ze wel af, echter de filmpjes zijn veel te licht, ze lijken wel wazig. Ik heb ze ook al geconverteerd naar een H.264 Mp4 maar ze blijven licht van kleur.
Weet iemand hoe dat kan? Wel goed op de telefoon maar niet in de Mac.
:strip_exif()/f/image/A5wJL0d18tpVsTur08tH0gtH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/a9WPWb7jvgVnPglU5r39Yohi.jpg?f=fotoalbum_large)