Hallo iedereen,
Ik ben al enige tijd in bezit van mijn desktop en vraag me af of het ook tijd word om componenten te upgraden. Ik ben een redelijke hardcore gamer en speel graag MMORPG's, shooters en horror's.
Ik zou graag de volgende generatie games zonder problemen willen spelen, uiteraard hoeft dit niet op ultra. Maar vind ik kwaliteit toch wel enigszins belangrijk. Vorig jaar heb ik mijn voeding en grafische kaart vernieuwd, echter merk ik soms dat mijn processor op 100% werkvermogen zit. Met het vervangen van mijn processor zou ik ook graag mijn RAM en moederbord willen vervangen. Hebben jullie hier ook tips voor mij omtrent de juiste samenstelling? ik ben bereid om rond de 500-550 euro uit te geven.
Mijn desktop bestaat uit de volgende componenten;
Videokaart: NVIDIA GGIGABYTE GeForce RTX 2060 OC 6G 2.0 grafische kaart
Processor: Intel(R) Core(TM) I7-6700 CPU @ 3.4 GHz
Ram: 16GB
Motherboard: ASUS Q170M2
Voeding: CORSAIR RMx Series RM750x - 2018 Edition
Opslag: 1 SSD 250GB, 2TB HDD
Opslag: 2 Seagate Barracuda ST2000DM008 2TB - 3.5
Alvast hartelijk bedankt en met vriendelijke groet,
Rob
Ik ben al enige tijd in bezit van mijn desktop en vraag me af of het ook tijd word om componenten te upgraden. Ik ben een redelijke hardcore gamer en speel graag MMORPG's, shooters en horror's.
Ik zou graag de volgende generatie games zonder problemen willen spelen, uiteraard hoeft dit niet op ultra. Maar vind ik kwaliteit toch wel enigszins belangrijk. Vorig jaar heb ik mijn voeding en grafische kaart vernieuwd, echter merk ik soms dat mijn processor op 100% werkvermogen zit. Met het vervangen van mijn processor zou ik ook graag mijn RAM en moederbord willen vervangen. Hebben jullie hier ook tips voor mij omtrent de juiste samenstelling? ik ben bereid om rond de 500-550 euro uit te geven.
Mijn desktop bestaat uit de volgende componenten;
Videokaart: NVIDIA GGIGABYTE GeForce RTX 2060 OC 6G 2.0 grafische kaart
Processor: Intel(R) Core(TM) I7-6700 CPU @ 3.4 GHz
Ram: 16GB
Motherboard: ASUS Q170M2
Voeding: CORSAIR RMx Series RM750x - 2018 Edition
Opslag: 1 SSD 250GB, 2TB HDD
Opslag: 2 Seagate Barracuda ST2000DM008 2TB - 3.5
Alvast hartelijk bedankt en met vriendelijke groet,
Rob