Hoi @
Bram2007 en welkom op GoT!
Je topic staat niet op de juiste locatie. Aangezien je een volledig systeem gaat bouwen hoort je vraag onder
Desktop Aankoopadvies . Ik verplaats je topic om die reden ook daar naartoe.
In die sectie van het forum worden er net wat andere eisen aan je topicstart gesteld dan hier. Zie
DAA beleid . Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, is het voor ons belangrijk dat je antwoord geeft op de volgende vragen:
• Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
• Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
• Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
• Wat denk je allemaal nodig te hebben?
• Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
• Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
• Ga je overklokken?
• Wat verwacht je van ons?
Het is ook erg prettig als je je uitgezochte componenten in een wenslijstje zet, daar een RML van maakt en deze hier post, zodat het voor ons makkelijker is je gekozen componenten terug te vinden en wijzigingen aan te brengen.
Succes met het aanvullen van de informatie en veel plezier op GoT!
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.