Tijdschrift maand teveel betaald?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06:18
Je bent dus een overeenkomst aangegaan voor 24 maanden waarbij je hebt aangegeven in de 24e maand geen tijdschriften meer te willen ontvangen?

Als je een 24 maanden contract aangaat voor prijs x per maand dan is het toch logisch dat je 24x prijs x betaalt? Los dat jij om een of andere reden die levering van de 24e dus niet wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Bij een proefabonnement staat er naast een aanduiding in maanden vaak ook het aantal nummers dat je ontvangt, bijvoorbeeld "24 maanden (108x) Margriet 16,95 / maand" of "AutoWeek 2 jaar -120 nummers 16,25 / mnd 11,75 / mnd". Als dat het geval was, zou je kunnen controleren of je genoeg nummers hebt ontvangen. Dat er bij de eerste afschrijving "t/m B-2020" stond, zegt niet zoveel, omdat er misschien meer nummers zijn uitgegeven dan in 2018 was voorzien. Je zou de ks kunnen vragen om een overzichtje van alle tijdschriften die je hebt ontvangen.

En wat @President zegt: hoe heb je precies opgezegd?

[ Voor 5% gewijzigd door GlowMouse op 09-09-2020 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roches
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-10 21:06
Dan had je die 24e termijn gewoon terug moeten boeken en een rode kaart bij de bank invullen voor dat bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06:18
Je bent dus in september een overeenkomst aangegaan. Als ik september als maand 1 tel, dan komt is augustus 2020 dus maand 24?

Het vervelende is alleen dus dat je abonnement op bijvoorbeeld 30 september is ingegaan, maar dat het eerste tijdschrift destijds pas in oktober werd bezorgd...?

Want dan zou de eerste afschrijving in oktober 2018 misschien bedoeld zijn geweest voor september 2018 ook al kreeg je toen geen boekjes in die maand omdat je pas later in de maand (nadat de boekjes normaal worden verstuurd) lid werd?

Al zou dat wel flauw zijn, aan de andere kant heeft het tijdschrift misschien een digitale omgeving zoals de Consumentenbond waarbij je dus in september 2018 al toegang had tot het digitale archief

[ Voor 15% gewijzigd door President op 09-09-2020 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Members only:

[ Voor 6% gewijzigd door sambalbaj op 09-09-2020 22:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 15:10

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ik weet het niet, maar waarom bel je niet even?

Goh, ik had nog één tijdschrift verwacht maar niet gekregen / ik heb volgens mij één maand teveel betaald?

Kan best zijn dat je nu een andere medewerker aan de lijn krijgt die een iets andere insteek heeft.

[ Voor 24% gewijzigd door Question Mark op 10-09-2020 11:16 ]

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Pagina: 1