Whatsapp online tijd is vroeger dan verstuurd bericht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin De
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-09-2020
Ik krijg een bericht via whatsapp. Bij de gebruiker staat "laatst gezien 10.39"
Echter het bericht heb ik ontvangen om 12:36. Dus later dan de tijd dat ze als laatste gezien is. Bovendien staan er geen blauwe vinkjes van gelezen bij mijn berichten erboven.

Hoe is dat mogelijk?
Bestaat er een stealth app voor whatsapp? Ik heb gezocht maar kon het niet vinden.

Ik heb whatsapp afgesloten en weer opgestart maar toen was het nog steeds.

Later kreeg ik nog een berichtje van haar en was het weer "als normaal" met blauwe vinkjes en de juiste "laatst gezien" tijd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5fA1mxhff4HtShRX_gHKZE6dAb8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZrElqQl2Us28nOkk4mo3qIGj.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:00

sanzut

It's always christmas time

Als je vanuit de notificatie reageert krijg je geen blauwe vinkjes, en mogelijk ook geen online tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-05 10:59
Zoals Sanzut al aangeeft kun je gewoon via de notificatie reageren, dan wordt dat hele gebeuren met blauw vinkjes en online tijden overgeslagen.

Dat verklaart dan ook waarom een restart aan jouw kant ook niks deed.
De berichten zijn daadwerkelijk nog niet gelezen in de applicatie zelf en de gebruiker heeft de app niet geopend en dus niet online geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin De
Ik heb het even getest met prive en werktelefoon. Als ik op mijn werktelefoon (iphone 6S) een notificatie en er op tik gaat ie direct naar Whatsapp. ik kan niet in de notificatie antwoorden. Andersom ook niet (van samsung s9+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 16:04
Op Android kan ik wel vanuit de notificatie reageren, en ook vanaf mijn horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin De
Correctie, vanaf de S9+ gaat dat inderdaad. Wist ik niet. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin De
Zij heeft alleen een iPhone SE, mogelijk dat het in de nieuwere OS ook kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:16

Nogne

>.<

Martin De schreef op woensdag 9 september 2020 @ 18:00:
Ik heb het even getest met prive en werktelefoon. Als ik op mijn werktelefoon (iphone 6S) een notificatie en er op tik gaat ie direct naar Whatsapp. ik kan niet in de notificatie antwoorden. Andersom ook niet (van samsung s9+)
Dit zou ook met je 6S moeten werken. Maar het kan zijn dat je bedrijfsprofiel het tegenhoudt om inhoudelijk berichten te lezen en te reageren via je Lock Screen.

PS/XBL: Nogne

Pagina: 1