Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdipaolo
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11-09-2020
Mijn vraag
Van de ene dag op de andere deed het toetsenbord van mijn surface pro 2 het niet meer (type cover). Gewoon helemaal niets. Nu heeft dit ongeveer 2 jaar zo in de kast geleden totdat ik vorige week de power er terug in stak. De surface startte op en...het toetsenbord werkte weer! Tablet deed alle updates, verschillende keren opgestart en alles werkte weer.
Totdat ik in de avond in een meeting zat. Ik heel fier de tablet op tafel, opgestart...en ja hoor, geen toetsenbord meer.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al gebeld met microsoft, volledige reset van windows, alles er af en terug er op. Opgestart met USB (met windows) en zo alles geïnstalleerd...niets heeft geholpen. Ook het schoonmaken van de connectoren heeft niets geholpen.

Nu wordt ik hier ongeveer gek van. Als het ding stuk was, nam ik er vrede mee. Maar dat het ineens wel gewoon werkt...dat wil toch zeggen dat er ergens iets niet goed is en dat het te verhelpen is, denk ik.

Dit is mijn laatste hoop...na 2 jaar prullen.

grt Bjorn

[ Voor 3% gewijzigd door bdipaolo op 09-09-2020 14:33 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:50
Check de connectoren op je surface en toetsenbord en maak deze schoon.

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdipaolo
Check de connectoren op je surface en toetsenbord en maak deze schoon.
Dat was voor de hand liggend...helaas, had ik ook al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-04 20:10
wat bij mij nog wel eens helpt is het toetsenbord van de surface trekken en de magneet zelf de connectie laten maken. dus niet netjes plaatsen maar het toetsenbord bijna op de surface gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdipaolo
squashedraven schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:29:
wat bij mij nog wel eens helpt is het toetsenbord van de surface trekken en de magneet zelf de connectie laten maken. dus niet netjes plaatsen maar het toetsenbord bijna op de surface gooien.
Helaas, ook al geprobeerd. Niks...

Het vreemde is dat het vorige week plots wel werkte (de surface was wel helemaal leeg qua accu).

grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkafghanistan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-04 07:42
hallo

misschien een beetje te laat.
ik heb een surface pro 3 en had hetzelfde probleem dit was de oplossing

Settings > Devices > Related Settings (click on Devices & Printers) > Double click on Surface Type Cover > Hardware > Select Wacom Device (to update its driver) > Click on Properties > Change properties > Drivers > Update Driver > Browse
my computer for driver software > Let me pick from a list of device drivers on my computer > (Standard) USB Input Device > Next > Ok >

hopelijk heb je er wat aan

mvg marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp_mike
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-04 09:59
Ik heb hetzelfde issue met een surface pro 3. Bij devices staat hij er helemaal niet tussen.
Ik heb drie(!) typecovers geprobeerd, geen enkele werkt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berror
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-02 11:36
Ook hier verschillende typecovers geprobeerd geen resultaat hopelijk heeft iemand een oplossing?
Pagina: 1