Toevoegen link in pricewatch om filters op te slaan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenED
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 15:37
Hallo,

Het duurde mij iets te lang om het te beseffen vandaar deze feature request.

Na lang zoeken bleek dat in de pricewatch mogelijk is om filters op te slaan door simpelweg de URL uit de adresbalk te kopiëren. Zou het niet aangenaam zijn dit ergens te vermelden op de pagina of een link toe te voegen om de filters te delen?

Hartelijk dank voor de feedback

Jeroen

[ Voor 21% gewijzigd door JeroenED op 09-09-2020 12:03 ]

Elke gebeurtenis in de wereldgeschiedenis begon met een nijlpaard

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-05 16:28
De Pricewatch heeft functionaliteit om je laatst gebruikte filterset te hergebruiken, die verschijnt als je weer terugkomt op de pagina waar je voorheen gefilterd hebt.

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/umJNh2e2DBa6CuPTgU-2fqW916c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wY9yc7aeFjDCTRTb0NuOffU4.png?f=user_large

Voor het langer bewaren van filtersets is nu geen optie, maar het vermelden van bookmark zou een kleine toevoeging kunnen zijn. We gaan het onderzoeken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mogenblue
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08-07-2024
Ik heb bookmarks voor diverse product selecties. Ook meerdere voor eenzelfde soort.

Misschien is het handig om alle filters in de titelbalk op te nemen. Als je dan de bookmark bewaart hoef je dat niet zelf in te typen.

Ik heb bijvoorbeeld deze bookmark voor Externe SSD's.

Daar heb ik zelf deze titel aan gegeven: Externe SSD's 500GB USB 10Gb/s - Producten vergelijken - Tweakers

Als de filters en de sorteeroptie automatisch in de titelbalk zouden komen zou het dit worden:
Externe SSD's vanaf € 30 t/m € 100, vanaf 480GB t/m 512GB, USB 3.2 (Gen2, 10Gb/s) of USB 3.2 (Gen2, 10Gb/s) type-c, gesorteerd op Prijs (oplopend) - Producten vergelijken - Tweakers

Maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen zo'n lange titel wel een beetje rommelig vinden.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Mogenblue schreef op woensdag 16 september 2020 @ 15:03:
Maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen zo'n lange titel wel een beetje rommelig vinden.
Misschien dan de titel beperken tot 2 of 3 filters en indien er meer zijn ... erachter?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Mogenblue
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08-07-2024
Je zou ook een link op de pagina kunnen zetten die zo'n uitgebreide titel bevat. Dan blijft de titelbalk zelf lekker schoon.
En wat je teveel vindt haal je dan zelf weg.