Dag Tweakers,
Ik zoek een?
Ik wil graag mijn PC Upgraden voor de nieuwe Call of Duty Cold war. Ik wil graag zo hoog mogelijke fps halen aangezien ik een 144 hz beeldscherm heb. dus wil ik graag op normal/low settings 144 fps sowieso halen.
Wat is je budget?
Ik heb niet echt een vast budget aangezien ik geen idee heb wat nodig is om te upgraden. wel weet ik zeker niet meer dan 1000 euro te gaan betalen maar goedkoper wil ik graag.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wat mij betreft mag het elke merk zijn of wat dan ook. als het maar goed functioneert.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals ik net zei wil ik graag de nieuwe Cod makkelijk runnen dus wil ik daarom graag upgraden.
Momenteel mijn pc specs:
AMD Ryzen 5 1600
MSI B450 Tomahawk MAX
MSI GeForce GTX 1060 Gaming 6G
2x Samsung 860 EVO 500GB
Corsair SF450
Als jullie tips hebben of suggesties dan hoor ik het graag
Ik zoek een?
Ik wil graag mijn PC Upgraden voor de nieuwe Call of Duty Cold war. Ik wil graag zo hoog mogelijke fps halen aangezien ik een 144 hz beeldscherm heb. dus wil ik graag op normal/low settings 144 fps sowieso halen.
Wat is je budget?
Ik heb niet echt een vast budget aangezien ik geen idee heb wat nodig is om te upgraden. wel weet ik zeker niet meer dan 1000 euro te gaan betalen maar goedkoper wil ik graag.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wat mij betreft mag het elke merk zijn of wat dan ook. als het maar goed functioneert.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals ik net zei wil ik graag de nieuwe Cod makkelijk runnen dus wil ik daarom graag upgraden.
Momenteel mijn pc specs:
AMD Ryzen 5 1600
MSI B450 Tomahawk MAX
MSI GeForce GTX 1060 Gaming 6G
2x Samsung 860 EVO 500GB
Corsair SF450
Als jullie tips hebben of suggesties dan hoor ik het graag
[ Voor 12% gewijzigd door Turbopinguinl op 09-09-2020 11:19 ]