Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Ik verbaasde mij er ook al over.
Ook leuk dat er inderdaad specifiek wordt gevraagd om abonnees, maar er volgens wel een vraag is:
Heb jij een betaald abonnement bij Tweakers?
Nee
Ja, ik ben supporter abonnee
Ja, ik ben hero abonnee
Ja, ik ben elite abonnee
Afijn
Ook leuk dat er inderdaad specifiek wordt gevraagd om abonnees, maar er volgens wel een vraag is:
Heb jij een betaald abonnement bij Tweakers?
Nee
Ja, ik ben supporter abonnee
Ja, ik ben hero abonnee
Ja, ik ben elite abonnee
Afijn
Informaticus of vakkundig Googler?
Jij hebt nog de moeite genomen om te klikken dus, ik was na t woord abonnee eigenlijk al teleurgesteld, weg 30 euro
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Vaag of legitiem?
Meedoen aan usability onderzoek?
We zijn op zoek naar deelnemers voor een online gebruikerstest. Voor de test zoeken we mensen met een Tweakers-account die regelmatig onze site bezoeken. Het onderzoek kan gewoon vanuit huis gedaan worden. Het duurt ongeveer 45 minuten en voor je deelname krijg je 40 euro op je rekening gestort.
Heb je op 23 februari tijd om mee te doen (tussen 10:00 en 17:00)? Meld je dan aan voor de selectie en wellicht zien we je snel!ofte
Meedoen aan usability onderzoek?
We zijn op zoek naar deelnemers voor een online gebruikerstest. Voor de test zoeken we mensen met een Tweakers-account die regelmatig onze site bezoeken. Het onderzoek kan gewoon vanuit huis gedaan worden. Het duurt ongeveer 45 minuten en voor je deelname krijg je 40 euro op je rekening gestort.
Heb je op 23 februari tijd om mee te doen (tussen 10:00 en 17:00)? Meld je dan aan voor de selectie en wellicht zien we je snel!ofte