Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben voor mijn neefje op zoek naar een budget game pc. Hij zal er voornamelijk mee gamen en internetten. De games de hij speelt zijn shooters zoals Fortnite en COD, en daarnaast spellen zoals GTA. Daarnaast zou het mooi zijn als hij de komende paar jaar geen upgrades hoeft te kopen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is rond de €600,- mag iets meer zijn als het daarmee wat meer future proof wordt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Enigzins future proof. Ik weet dat je met dit budget geen systeem bouwt dat de komende 5 jaar alles probleemloos aankan, maar het zou mooi zijn als hij wel een tijd ermee vooruit kan. Wifi is wel belangrijk, vandaar ook de losse netwerkaart (moederbord heeft geen wifi aansluiting) en minimaal 1TB opslag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Ben in het lijstje uitgegaan van een Ryzen set, maar als een Intel set-up beter is, dan geen probleem
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoveel mogelijk bang for buck.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie helpen een systeem in elkaar te zetten waarmee hij de komende tijd vooruit kan. Alvast bedankt
Ik ben voor mijn neefje op zoek naar een budget game pc. Hij zal er voornamelijk mee gamen en internetten. De games de hij speelt zijn shooters zoals Fortnite en COD, en daarnaast spellen zoals GTA. Daarnaast zou het mooi zijn als hij de komende paar jaar geen upgrades hoeft te kopen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is rond de €600,- mag iets meer zijn als het daarmee wat meer future proof wordt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Enigzins future proof. Ik weet dat je met dit budget geen systeem bouwt dat de komende 5 jaar alles probleemloos aankan, maar het zou mooi zijn als hij wel een tijd ermee vooruit kan. Wifi is wel belangrijk, vandaar ook de losse netwerkaart (moederbord heeft geen wifi aansluiting) en minimaal 1TB opslag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Ben in het lijstje uitgegaan van een Ryzen set, maar als een Intel set-up beter is, dan geen probleem
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoveel mogelijk bang for buck.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie helpen een systeem in elkaar te zetten waarmee hij de komende tijd vooruit kan. Alvast bedankt
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 3 3200G Boxed | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Moederborden | ASRock Fatal1ty B450 Gaming K4 | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Videokaarten | ASRock Phantom Gaming D Radeon RX570 8G OC | € 148,- | € 148,- |
| 1 | Interne harde schijven | Toshiba DT01ACA100, 1TB | € 35,48 | € 35,48 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon VS4-S | € 28,90 | € 28,90 |
| 1 | Netwerkadapters | TP-Link Archer TX50E | € 40,50 | € 40,50 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2C3000C16 | € 35,79 | € 35,79 |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 500W | € 49,04 | € 49,04 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 240GB | € 28,27 | € 28,27 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 541,88 | ||