Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skelter94
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-04 19:18
Hoi allemaal

Sinds kort woon ik op een camping in een bungalow. Ik kijk eigenlijk nooit tv maar zou toch graag wel fox sports willen kunnen kijken. Dit streamde ik voorheen, maar dat is nu een stuk lastiger. Er is een coaxkabel in de bungalow, maar hij is net een meter of 2/3 te kort om mijn tv te bereiken. Ik lees veel dat het verlengen van coax-kabels geen goed idee is, maar dit zijn vaak wel oude topics/vragen. Kan ik (tegenwoordig) een coax kabel goed verlengen zonder al te veel signaalverlies? En wat moet ik hiervoor aanschaffen, aangezien ik daar ook weer verschillende dingen over lees...

Beste antwoord (via Skelter94 op 09-09-2020 09:22)

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:41
Ja kan prima. Wel even goede kwaliteit kabels gebruiken. Bv voordien van kabelkeur

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
Ja kan prima. Wel even goede kwaliteit kabels gebruiken. Bv voordien van kabelkeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skelter94
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-04 19:18
.Maarten schreef op woensdag 9 september 2020 @ 08:52:
Dankjewel voor je antwoord. Ik zie nogal veel verschillende soorten kabels. Zou je me eens opweg kunnen helpen. Ik heb bijvoorbeeld onderstaande kabel gevonden, is dat goed genoeg of moet ik echt met een tussenstukje oid werken?

https://www.kabelshop.nl/...10-30RT-i8263-t22112.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
Die ziet er prima uit.