Vraag

• FC Tweakers
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 08-11 14:48
Ik heb een Samsung Galaxy S6 (Android 7.0) en mijn probleem is dat ik niet op mijn Google account kan inloggen - wat verdomd onhandig is, want dan kun je bv niet meer van de Play store en andere diensten gebruik maken.
Met de account zelf is niks mis; ik kan wel inloggen via de pc. Ook het aanmaken van een nieuwe Google account biedt geen soelaas. Zelfde probleem doet zich voor bij mijn Samsung account. Andere zaken functioneren wel, zoals WhatsApp. Google Play protect (waar je kennelijk niet voor hoeft in te loggen) meldt ook geen problemen.
Nu had ik mijn hoop gevestigd op een factory reset: Instellingen/Algemeen beheer/Resetten/ Fabrieksgegevens herstellen/ Apparaat resetten/Alles verwijderen.
Maar ook dat lukt niet. Na enige tellen verschijnt het verzoek om in te loggen op mijn Samsung account wat, zoals gezegd, dus niet lukt.
Is er nog een ander manier om een harde reset te bewerkstelligen?

Beste antwoord (via rens-br op 08-09-2020 23:09)

• FC Tweakers
Dat weet ik; da's was alleen maar een uitbreiding van mijn antwoord.
Intussen ben ik een stap verder: het is inmiddels gelukt om toch een factory reset te forceren, door bij opstarten alle hardware knoppen ingedrukt te houden.

Alle reacties

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:41
Nevermind

[ Voor 88% gewijzigd door __R__ op 08-09-2020 18:45 . Reden: Zit zelf niet goed te lezen. ]

Acties:
  • Beste antwoord

• FC Tweakers
Dat weet ik; da's was alleen maar een uitbreiding van mijn antwoord.
Intussen ben ik een stap verder: het is inmiddels gelukt om toch een factory reset te forceren, door bij opstarten alle hardware knoppen ingedrukt te houden.