Docx -> Gdocs = verdwenen afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Ik probeer een .docx bestand te openen met Google Docs. De tekst is goed omgezet maar de afbeeldingen zijn verdwenen. Ik heb al flink gespeurd naar een oplossing maar heb er nog geen gevonden helaas.

Het gaat om dit bestand. Ik heb dit bestand niet gemaakt. Mijn eigen bestanden worden wel goed geconverteerd.

Iemand enig idee wat hier fout gaat?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:50

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat kan legio redenen hebben. Maar het probleem ligt niet aan het gebruikte OS, die je overigens niet noemt. Ik verplaats je topic daarom naar Client Software Algemeen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Bedankt. Het OS doet er idd niet toe maar voor de volledigheid, het gaat om Windows 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Ik zou verwachten dat Google Docs de afbeeldingen simpelweg negeert, omdat je geen plaatjes in een Google doc kunt embedden. Ze moeten op je Drive staan of ergens anders op internet.

Het niet kunnen embedden van plaatjes is om misbruik te voorkomen van het feit dat docs niet meetellen in het capaciteitverbruik van je Drive. Waarom de plaatjes dan niet op je Drive worden gezet bij de import? Kan zijn dat Google het zeker voor het onzekere neemt wat betreft malafide plaatjes, of dat ze je Drive niet willen "vervuilen" met potentieel honderden plaatjes, of dat het Docs niet toegestaan is om in je Drive een file toe te voegen.

Maar het kan ook een bug zijn.

日本!🎌