Goedendag dit is mijn eerste post dus spaar me een beetje.
Ik heb nog een oude computer uit 2012.
Simpel gezegd een I7 2600K.
Moederbord P8H67-M PRO
8 GB geheugen
GTX 560 1GB
En een oude hdd 1TB.
Mijn situatie is simpel ik heb weinig geld om de computer te upgraden.
Maar ik wel deze een beetje upgraden, zover dat mogelijk is.
Ik heb 2 prioriteiten de hdd en de grafische kaart.
Wat doe ik ermee, voornamelijk een 3d spelletje en administratie.
1) De hdd word een ssd, ik dacht zelf de crucial mx500 schijnt een redelijk snelle ssd te zijn voor het geld.
De vraag ligt bij de grafische kaart, de GTX 560 die ik nu heb is net een helikopter en aan vervanging toe.
Ik ga het liefst voor nieuw en mijn budget voor een grafische kaart ligt rond de 100 euro, mag iets meer zijn. Ik zag al een amd rx570 of iets in die buurt, en ziet er aardig uit.
Voorkeur een energy zuinige kaart die mijn systeem niet te veel belast kwa vermogen, het merk is onbelangrijk.
Indien de toekomst het vereist zal ik zelf een nieuwe computer samenstellen en dan zou het leuk zijn om de grafische kaart en de ssd mee te nemen.
Ik heb nog een oude computer uit 2012.
Simpel gezegd een I7 2600K.
Moederbord P8H67-M PRO
8 GB geheugen
GTX 560 1GB
En een oude hdd 1TB.
Mijn situatie is simpel ik heb weinig geld om de computer te upgraden.
Maar ik wel deze een beetje upgraden, zover dat mogelijk is.
Ik heb 2 prioriteiten de hdd en de grafische kaart.
Wat doe ik ermee, voornamelijk een 3d spelletje en administratie.
1) De hdd word een ssd, ik dacht zelf de crucial mx500 schijnt een redelijk snelle ssd te zijn voor het geld.
De vraag ligt bij de grafische kaart, de GTX 560 die ik nu heb is net een helikopter en aan vervanging toe.
Ik ga het liefst voor nieuw en mijn budget voor een grafische kaart ligt rond de 100 euro, mag iets meer zijn. Ik zag al een amd rx570 of iets in die buurt, en ziet er aardig uit.
Voorkeur een energy zuinige kaart die mijn systeem niet te veel belast kwa vermogen, het merk is onbelangrijk.
Indien de toekomst het vereist zal ik zelf een nieuwe computer samenstellen en dan zou het leuk zijn om de grafische kaart en de ssd mee te nemen.