Ik ben op zoek naar een vervanging van mijn huidige scherm (AOC E2270SWHN) welke een van de slechtste schermen is die ik ooit onder ogen heb gehad.
Het scherm gaat gebruikt worden voor Gaming en 3D modeling (voor 3D printing) en komt te hangen aan een 9900k + RTX2080TI.
Eisen:
27 inch
FLAT, niet curved
minimaal 99% sRGB
minimaal HDR600 ondersteuning
G-sync compatible
resolutie bij voorkeur 1080p of 1440p (wil ook in de toekomst nog leuk gebruik kunnen blijven maken van de RTX2080TI gezien ik hem destijds voor 1300eu heb gekocht)
Refresh doet er niet direct toe maar meer is beter.
Ik had zelf al de Samsung CHG70 gevonden, maar die is helaas curved. Prijs moet binnen de perken blijven maar heb geen direct budget (de vrouw moet accoord geven
)
Het scherm gaat gebruikt worden voor Gaming en 3D modeling (voor 3D printing) en komt te hangen aan een 9900k + RTX2080TI.
Eisen:
27 inch
FLAT, niet curved
minimaal 99% sRGB
minimaal HDR600 ondersteuning
G-sync compatible
resolutie bij voorkeur 1080p of 1440p (wil ook in de toekomst nog leuk gebruik kunnen blijven maken van de RTX2080TI gezien ik hem destijds voor 1300eu heb gekocht)
Refresh doet er niet direct toe maar meer is beter.
Ik had zelf al de Samsung CHG70 gevonden, maar die is helaas curved. Prijs moet binnen de perken blijven maar heb geen direct budget (de vrouw moet accoord geven