Helaas is mijn Oneplus 6 een tijdje terug overleden door waterschade een gaat deze niet meer aan. Gisteren is mijn nieuwe Oneplus Nord binnengekomen waarop ik mijn oude whatsapp geschiedenis wilde herinstalleren. Ik kreeg echter een foutmelding dat de backup niet kon worden gedownload vanwege internetproblemen (vaag want ik had internetverbinding en apps installeren, etc. deed het gewoon). Ik heb toen op overslaan gedrukt met het idee om later alsnog de backup te downloaden. Uiteraard kreeg ik een leeg whatsapp, alleen heeft die van mijn lege whatsapp een backup gemaakt waarvan ik vermoed dat die de oude heeft overschreven.
Als ik via mijn pc echter in google drive kijk staat daar in mijn backups nog een cloud bestand met de laatste backup datum van 18 augustus (mijn oude backup dus)./f/image/d8SK1DzG68midUXqaNOVpINB.png?f=fotoalbum_large)
Ik kan deze echter naar mijn weten niet downloaden.
Ook vind ik deze niet in whatsapp omdat daar de backup staat van 7 september (lege backup).
Weet iemand hoe ik alsnog de oude backup van drive kan halen of een andere manier om mijn oude berichten te herstellen?
Als ik via mijn pc echter in google drive kijk staat daar in mijn backups nog een cloud bestand met de laatste backup datum van 18 augustus (mijn oude backup dus).
/f/image/d8SK1DzG68midUXqaNOVpINB.png?f=fotoalbum_large)
Ik kan deze echter naar mijn weten niet downloaden.
/f/image/3yVknsxQzqnNtOU5B2H3CxLw.png?f=fotoalbum_large)
Weet iemand hoe ik alsnog de oude backup van drive kan halen of een andere manier om mijn oude berichten te herstellen?