Mijn vraag
Mijn PC valt uit zodra hij te warm wordt (rond de 80 c)
Het is plotseling begonnen. Ik heb geen recente nieuwe hardware toegevoegd en hij deed het altijd prima.
Ik krijg een stopcode: WHEA_uncorrectable error. op windows 10.
Het enige wat ik redelijk recent heb veranderd zijn de beeldscherm instellingen. van 50 naar 144 hrz.
Deze heb ik ondertussen naar beneden gebracht naar 85.
Maar het blijft hetzelfde. (overigens valt hij niet uit tijdens het gamen als ik de kast helemaal openlaat staan, maar zodra ik de kast weer sluit schiet te temp. omhoog (aldus MSI Afterburner)
...
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Windows 10
Videokaart: Nvidia GeForce RTX 2060
Processor: Intel Core i7-4790 CPU 3.60 GHz
Voeding Coolermaster 750M
2x Asus Rog Beeldscherm
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Kabel aansluitingen zitten goed
Kast is stofvrij
Windows opnieuw geinstalleerd
Binnen apparaat beheer staat wel onder : Systeem apparaten: Verouderd Apparaat Device ACPI\INT0800\4&360f8b2a&0 was configured. van Intel.. geen idee wat dit is.
...
Mijn PC valt uit zodra hij te warm wordt (rond de 80 c)
Het is plotseling begonnen. Ik heb geen recente nieuwe hardware toegevoegd en hij deed het altijd prima.
Ik krijg een stopcode: WHEA_uncorrectable error. op windows 10.
Het enige wat ik redelijk recent heb veranderd zijn de beeldscherm instellingen. van 50 naar 144 hrz.
Deze heb ik ondertussen naar beneden gebracht naar 85.
Maar het blijft hetzelfde. (overigens valt hij niet uit tijdens het gamen als ik de kast helemaal openlaat staan, maar zodra ik de kast weer sluit schiet te temp. omhoog (aldus MSI Afterburner)
...
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Windows 10
Videokaart: Nvidia GeForce RTX 2060
Processor: Intel Core i7-4790 CPU 3.60 GHz
Voeding Coolermaster 750M
2x Asus Rog Beeldscherm
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Kabel aansluitingen zitten goed
Kast is stofvrij
Windows opnieuw geinstalleerd
Binnen apparaat beheer staat wel onder : Systeem apparaten: Verouderd Apparaat Device ACPI\INT0800\4&360f8b2a&0 was configured. van Intel.. geen idee wat dit is.
...