Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Visserij artikel?

Pagina: 1
Acties:

• Warpozio
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 07:50
[url="https://tweakers.net/nieuws/171900/aivd-heeft-sleepnet-voor-kabel-nog-niet-ingezet.html"]
AIVD heeft sleepnet voor kabel nog niet ingezet
@Olaf

https://www.google.com/se...oECBIQBA&biw=1600&bih=758

Het spijt me om te zeggen maar (waarschijnlijk als niet-Nederlander) snapte ik niets van die titel. Ik dacht dat het iets met vissen te maken had :?

Na het lezen van het artikel ben ik mee, maar kan een noob-vriendelijkere titel?
"Nederlandse inlichtingendienst nog niet gestart met bulkinterceptie via kabel" ofzo...

• Mattie112
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 19-09 17:14

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Misschien vervangen door "sleepnet" dan is het in elk geval duidelijk dat je dat niet letterlijk moet nemen. Het is echter wel hoe het genoemd wordt in de volksmond. En inderdaad met een visserij sleepnet heb je alles en sloop je de bodem van de zee. Met dit "sleepnet" is ook een hoop mis (aldus de tegenstanders) en daarom wordt het "sleepnet" genoemd.

Star Citizen - Gathering of Tweakers Incorporated - Referal Code

• Olaf
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 18-09 20:54

Olaf

Nieuwscoördinator
Tussen aanhalingstekens is een goed voorstel, ook voor eventuele komende artikelen hierover nieuws: AIVD heeft 'sleepnet' voor kabel nog niet ingezet

This is the future, people translated as data

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True