Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Automatisch openen van de app bij inloggen op de website

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Galois
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 23:03
Ik heb een iPhone (XS, met de nieuwste iOS) en ik wil weten of ik als gebruiker zelf de keuze heb om (met bv Safari) een bepaalde website te gebruiken, zonder dat deze website automatisch verwijst naar zijn eigen app.

Een voorbeeld om mijn vraag misschien te verduidelijken:

Ik heb de app van Komoot op mijn telefoon staan. Nu wil ik via safari naar komoot.com browsen en inloggen op mijn account bij Komoot op de website.

Als ik mijn gegevens invul en op 'log in' klik, dan opent safari automatisch de app van Komoot. Ik lijk geen keuze te hebben om op de website te blijven. Uiteraard heeft de ontwikkelaar van de website en app dit zo geprogrammeerd, maar als gebruiker moet ik toch de keuze hebben om op de website te blijven?

Dingen als 'om desktopwebsite vragen' werkt niet.

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Alle reacties

• ExiZTeNcE
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 06:43
Als je in Safari via een privé tabblad naar de website gaat vraagt hij of je de app wil gebruiken of niet.
Beetje gek dat je dat normaal niet doet, maar het is wel een workaround

Z390 Aorus Pro | 9700k | Kraken X62 | 16Gb DDR4 3200cl14 | Msi RTX 2080 Duke OC | Rm650x

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True