Hoe herstel ik mijn G-mail account?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennister10
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-01-2021
Mijn vraag
Google heeft mijn G-mail account geblokkeerd omdat zij verdachte activiteit dachten te zien. Dit ben ik zelf geweest ik was op verschillende apparaten tegelijk in gelogd. Nu wil ik mijn account de-blokkeren/herstellen omdat hier belangrijke e-mails op staan. Dit lukt mij echter niet. Kan iemand mij helpen met herstellen van mijn Gmail account, of weet iemand hoe ik in contact kan komen met een werknemer van Google?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als ik in contact wil komen verwijzen ze mij op alle manieren door naar de Google support site. Ik heb hier alles op geprobeerd. Bijvoorbeeld via mijn back-up mail adres of via mijn telefoonnummer mijn account te herstellen.

Iedere keer als ik bijvoorbeeld via mijn telefoon nummer mijn Gmail account probeer te herstellen, krijg ik een sms met een code. Die voer ik dan in. Het volgende scherm waar ik daarna uitkom, staat op dat Google niet kan bevestigen dat dit account van mij is.

Google geeft mij als advies om een nieuw account aan te maken. Dit is me wel gelukt maar ik heb op mijn oude Gmail account een aantal hele belangrijke mails staan die ik niet kwijt mag raken.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-05 11:11
Je kan eventueel proberen om op je nieuwe account een Google One abbo af te sluiten

https://one.google.com/about

Met Google One krijg je direct toegang tot the Customer Support van Google (zelfs in het Nederlands). Misschien dat iemand je daar verder kan helpen.