Goed speakerssetje voor pc vanwege muziek afspelen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris-212
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08-09-2020
Hallo mede-forumleden, Kunnen jullie mij adviseren welk(e) speakersetje voor de pc ik voor een budget van €50 kan nemen om een behoorlijk geluid krijg bij het afspelen van muziek op de diverse apps als Spotify, youtube en in toegestuurde filmpjes en muziek door mensen die ik gestuurd krijg op Facebook e.d. ?
Ik speel ook regelmatig mee met mijneenvoudige e-drumset van Roland, waarvoor het de drumset-speciale in/uitgangen heeft zitten in de sound module.

Ik heb een eenvoudige maar goede gebruikte pc met windows 10

Ik kom er zelf niet uit en weet niet wat geschikt is. Nu zit er een overjarig Logitech speakersetje met subwoofertje aan

...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:12
Een behoorlijk geluid bij een budget van 50 euro geeft je een uitdaging als je iets nieuws wilt. Heb je al in Pricewatch gekeken? Welke sets spreken je aan en welke niet? Is tweedehands een optie? Kijk dan ook eens in V&A, staat daar iets voor je tussen?

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 16:26
Goed speakersetje, behoorlijk geluid, budget €50.... tja....

Lekker 2e hands op marktplaats zoeken. Edifier heeft wel leuke speakers. Wellicht kun je op mp een edifier 1280 of zelfs 1700 voor €50 op de kop tikken.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 01:41

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Voor dat geld ga je nieuw denk ik niet heel veel bruikbaars krijgen (alhoewel dat natuurlijk ook sterk aan je persoonlijke voorkeur ligt), maar ik zou als ik jou was een paar tientjes meer uitgeven, en dan voor iets als dit gaan:

https://www.marktplaats.n...abe740c1b&previousPage=lr

Krijgen best aardige reviews lees ik zo, zeker voor dat geld.

Ik neem even aan dat het voor op/bij je bureau is, dus nearfield speakers?

[ Voor 7% gewijzigd door Spacecowboy op 10-09-2020 13:31 ]

HENG HENG