Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canyarion
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09-2022
Mijn vraag

Beste Tweakers,
Ik ben hard op zoek naar een nieuw hoesje voor mijn Huawei Mate 20 Lite. Ik heb al twee hoesjes gehad, maar beide hebben hetzelfde probleem.

Als m'n telefoon rechtop staat en dan plat op het scherm valt, biedt het hoesje geen bescherming. De randjes van het hoesje, dus rondom, zijn niet hoog genoeg. Daardoor zit ik al op m'n 4e screen protector. (Gelukkig is m'n telefoonscherm nog als nieuw.)
Als je de telefoon met hoesje van de zijkant bekijkt, zie je dat de screen protector gewoon uitsteekt.

Dus nu ben ik op zoek naar een hoesje dat een wat hogere rand heeft. Ik heb al gezocht op AliExpress, maar op foto's is niet goed te zien of het is wat ik zoek. En soms zie ik al meteen dat het hoesje te strak aansluit.

Hebben jullie tips voor me? Wellicht een specifiek hoesje, of een term waarop ik kan zoeken? Hartelijk dank!
Gr, Stephan

Beste antwoord (via Canyarion op 08-09-2020 22:13)

• Nomis
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:57
Spigen Liquid Crystal. Bij alle telefoons waarvoor ik hem al besteld heb, is de beschermrand nog hoger dan scherm + glazen screenprotector.

Disclaimer: Ik heb jouw telefoon niet, dus kan het niet garanderen.

[ Voor 27% gewijzigd door Nomis op 08-09-2020 13:56 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Nomis
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:57
Spigen Liquid Crystal. Bij alle telefoons waarvoor ik hem al besteld heb, is de beschermrand nog hoger dan scherm + glazen screenprotector.

Disclaimer: Ik heb jouw telefoon niet, dus kan het niet garanderen.

[ Voor 27% gewijzigd door Nomis op 08-09-2020 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canyarion
Bedankt! Ik heb al even gezocht, ziet er goed uit.

Ik heb het liefste een hoesje met een klepje, flip-case. Heeft iemand daar nog tips voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Canyarion schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 16:34:
Bedankt! Ik heb al even gezocht, ziet er goed uit.

Ik heb het liefste een hoesje met een klepje, flip-case. Heeft iemand daar nog tips voor?
Het hele idee van een flip case is dat je voorkant beschermd is. Een opstaande rand is daar in theorie dus overbodig en zul je waarschijnlijk ook niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canyarion
ChinaGeek schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 16:39:
[...]

Het hele idee van een flip case is dat je voorkant beschermd is. Een opstaande rand is daar in theorie dus overbodig en zul je waarschijnlijk ook niet vinden.
Op zich een goed punt, al heb ik flip cases gehad waarbij de rand wel hoog genoeg was. En ik heb een hoesje zonder klepje waarbij de rand ook niet de screenprotector beschermde.

Ik denk er nu aan om een hoesje met hoge rand te zoeken en die te 'plakken' in een flip case. :) Bedankt!