Ik zoek een ?
In mijn huidige build ik wil mijn GTX 1060 6G vervangen door een RTX 3070. Mijn pc gebruik ik hoofdzakelijk voor gamen icm een 144hz scherm. Bij het bekijken wat de impact hiervan is ben ik vrijwel zeker dat mijn huidige voeding dit niet zal trekken. Daarom ben ik opzoek naar een nieuwe geschikte voeding die mijn build kan trekken. Lettend op mijn kast, de Sharkoon C10, kan ik alleen een NON modulaire SFX/ATX voeding plaatsen.
Wat is je budget?
Budget is vrij flexibel, maar ik hoop toch onder de 75 euro te blijven. Mocht de kwaliteit dermate beter zijn, dan is er ruimte om iets meer uit te geven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik las dat Corsair altijd wel goed was, maar recent lees ik ook negatieve ervaringen. Ik sta open voor (alternatieve) suggesties en andere merken als die aantoonbaar beter presteren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn build bestaat momenteel uit:
In mijn huidige build ik wil mijn GTX 1060 6G vervangen door een RTX 3070. Mijn pc gebruik ik hoofdzakelijk voor gamen icm een 144hz scherm. Bij het bekijken wat de impact hiervan is ben ik vrijwel zeker dat mijn huidige voeding dit niet zal trekken. Daarom ben ik opzoek naar een nieuwe geschikte voeding die mijn build kan trekken. Lettend op mijn kast, de Sharkoon C10, kan ik alleen een NON modulaire SFX/ATX voeding plaatsen.
Wat is je budget?
Budget is vrij flexibel, maar ik hoop toch onder de 75 euro te blijven. Mocht de kwaliteit dermate beter zijn, dan is er ruimte om iets meer uit te geven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik las dat Corsair altijd wel goed was, maar recent lees ik ook negatieve ervaringen. Ik sta open voor (alternatieve) suggesties en andere merken als die aantoonbaar beter presteren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn build bestaat momenteel uit:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 179,- | € 179,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B450 I Pro WiFi | € 115,- | € 115,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1060 Windforce OC 6G | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Sharkoon Shark Zone C10 | € 38,04 | € 38,04 |
1 | Monitoren | Acer GN246HL (UM.FG6EE.B06) Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-L9a-AM4 | € 38,95 | € 38,95 |
1 | Ventilatoren | Sharkoon SHARK Blades Geel, 120mm | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2C3600C20 | € 59,95 | € 59,95 |
1 | Voedingen | Corsair Vengeance 500W | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Samsung 850 EVO 500GB | € 119,- | € 119,- |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo 250GB | € 85,85 | € 85,85 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 988,78 |
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!