Dubbel nieuws? Xbox Series S

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de username. Je vindt deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van username', waar 'username' de nickname van de auteur is.

@Olaf @Hayte

nieuws: Xbox Series S lijkt 1440p-resolutie met 120fps te ondersteunen en kos... lijkt me een repost te zijn van nieuws: Microsoft toont Xbox Series S met prijs van 299 dollar - update of mis ik iets?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:18

Hayte

Nieuwsredacteur
Geen repost, het nieuwste artikel is op basis van een nieuw uitgebrachte video van WalkingCat. Hier stond meer nog niet bekende info over de Series S in, waaronder de maximale resolutie en fps. Ook was ten tijde van die eerdere publicatie de europrijs van Microsoft NL nog niet bekend. Het was zodanig veel nieuwe informatie, dat we besloten dat het eerder een nieuw stuk verdiende dan een update van het oudere stuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dan had ik in het nieuwe artikel de geruchten niet genoemd, maar er naar verwezen door naar het eerdere artikel te verwijzen. Nu leest het nieuwe artikel als de oude en nieuwe informatie tezamen, wat nogal verwarrend werkt bij het lezen. De tekst was dan een heel stuk korter geweest.

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 08-09-2020 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:18

Hayte

Nieuwsredacteur
Ik heb in de derde alinea van de platte tekst toegevoegd dat wij eerder vandaag over de geruchten hebben geschreven, om zo een scheiding aan te brengen tussen wat nieuw is aan het nieuwe nieuwsbericht en wat al eerder gepubliceerd is.