Powered by KPN
Verwijderd
Verwijderd
Maar als er een Maxx komt wacht ik daar waarschijnlijk op, maar die zal wel pas komen als de GF3U uitkomt.
Niet op voorraad.
Verwijderd
Niet op voorraad.
Anders dan wordt 't een Gainward GF3. (F 1100,-)
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
een 3d kaart doe ik niet denk ik, mijn tnt2 is prima
ik speel echt nooit games, vandaar..
Verwijderd
Heb hem vooral gekocht voor 2d en de tv out eigenschappen. bevald me zeer goed.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Maar aan de andere kant, er was toch gespeculeerd (wat een taal
Zelf denk ik dat ati wel zo slim is om eerst zelf de radeon 2 uit te brengen, en na een maand de 3th party fabriekanten toestemming te geven om hun kaarten uit te brengen.
Ik zit eigenlijk ook nog te twijfelen of ik een PIV met i845mobo zal gaan kopen of een radeon2. Op zich kan een celeronII 600@900 nog wel mee maar die PIV is zo mooi
Misschien dat er zich nog meer 3-partners gaan melden, maar ik heb waarschijnlijk liever een orginele ATI ivm met de 2d-filters.
IK denk dat je in het begin niet op prijzen onder de 1000 moet rekenen met de R200, de RV200 wordt dan het goedkopere model.
Dan hebben we nog de Maxx$
Niet op voorraad.
Verwijderd
[edit] had gewoon mijn ouwe post kunnen editen..
yepz, precies hetzelfde hier.Op donderdag 09 augustus 2001 23:12 schreef Albinoraptor het volgende:
Nope ik niet, blijf effe bij mijn GF3 maar ga wel voor Radeon 3.
Me asus 8200 deluxe was al duur zat.
39
Die bevalt prima.
Verwijderd
Verwijderd
vlammen heeft die van mij volgens mij ook gedaanOp donderdag 09 augustus 2001 23:05 schreef HlpDsK het volgende:
M'n ViVo vlamt nog hard zat
Verwijderd
Metaforisch gesproken dan. Hij wordt anders heet zat.Op donderdag 09 augustus 2001 23:27 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
vlammen heeft die van mij volgens mij ook gedaan
Doe nu al vrijwel een jaar met m'n GF2, dus binnenkort wordt het weer eens tijd
Vervolgens wacht ik nog een half jaartje, en dan koop ik er een Northwood bij
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
ik wil spellen als UT spellen op hoge resolutie met 32 bits keluren zonder dat ie schokt zoals die gayforce die ik nu helaas heb
RADEON KOMOP
<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL
Verwijderd
duh koop dan een voodoo 5 ofzo.. stuk goedkoper als radeon II en reken maar dat het spel snel looptOp maandag 20 augustus 2001 19:47 schreef TheMasster het volgende:
Wanneer komt die radeon II nu eens in de winkel?????????????
ik wil spellen als UT spellen op hoge resolutie met 32 bits keluren zonder dat ie schokt zoals die gayforce die ik nu helaas heb
RADEON KOMOP
maar UT is ook erg CPU afhankelijk en welke GF heb je dan want mijn cellie en GFMX is ook niet vooruit tebranden maar dat is ook te verwachten met 'n cellie 400/PC66
/me gaat dus zijn BP6 cellies upgraden naar 'n AMD bak
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Maar over een half jaartje dan koop ik er waarschijnlijk wel 1.
Daar kan je mijn mening wel vinden....
Verwijderd
opzich is deze topic al ouder.. maar goed..Op maandag 20 augustus 2001 23:10 schreef Wekkel het volgende:
Bedankt voor het openen van een dubbele topic: [topic=207389/2/25]
khad radeon vroeg verkocht en was wachten en uitstel zat.
Prima kaart en lekker vlot
Reken maar uit: de geforce 3 kost $290(vs)/1000(nl) en de radeon 8500 kost (in de eerste instantie) $399, het is wel een kaart met meer potentie dan de geforce 3, maar dan moet ati er wel werk van maken (en de prijs flink omlaag gooien)
Bovendien zal het kleine verschil in 2d kwaliteit verdwijnen zodra ati de kaarten niet meer zelf maakt (en dus geen invloed meer heeft op de kwaliteit van de 2d filters)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Maar het maakt me toch niet uit ik heb een TNT2 M64 PCI en ik kan toch geen nieuwe kaart betalen , maar gelukkig loopt CS goed op mijn voodoo 2 12 Mb met 50 frames.
die van jouw ook alOp vrijdag 9 augustus 2001 23:05 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
M'n ViVo vlamt nog hard zat
Vroeger was het makkelijk - de top of the top (consumer) videokaart kostte gewoon 350 - 400 piek. Max. En kwam de volgende generatie uit, dan zakte die voormalige topkaart in prijs, en kostte de nieuwste topkaart weer zo rond de 350 - 400 piek.
Dat is allemaal veranderd sinds de komst van de geforce... ineens werd de topkaart 500 piek. 600 piek. En duurder. Nog duurder. Een geforce 3 kaart zit inmiddels al snel boven de duizend piek... Dat zijn toch geen prijzen meer?!
Hieruit blijkt wel weer hoe slecht (bijna) monopolisten zijn voor de consument. Je maakt mij niet wijs dat de kosten voor het bouwen van een geforce3 kaart ten opzichte van een TNT2 kaart 3x zo hoog zijn.
Als jullie vinden dat ik slap ouwehoer, please enlighten me, want ik kan er met m'n botte kop niet meer bij.
"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"
"vroeger" was er geen keus, er was vaak maar 1 soort kaart, dat was geen topkaart, maar ook geen budgetkaart...Vroeger was het makkelijk - de top of the top (consumer) videokaart kostte gewoon 350 - 400 piek. Max.
High-end oplossing waren, als ze er al waren, nog veel duurder dan nu...
2xv2 16 mb sli (ongeveer zo high-end als de gf3 nu) was 1400-1500 piek!, tel daar de inflatie bij op en je hebt een 3d setup die alles inhaalt qua prijs (en dan had je nog niet eens 2d)
Zeiken over de prijs is gewoon in, je kunt tegenwoordig voor weinig geld een prima budbget kaartje krijgen dat prima meekomt in moderne spellen (dat was er "vroeger" niet)
Als je echter het beste wilt dan moet je daar vet voor betalen, net als vroeger (vroeger was t alleen duurder)
Verwijderd
En de mijne ook......Op maandag 20 augustus 2001 23:10 schreef Wekkel het volgende:
Bedankt voor het openen van een dubbele topic: [topic=207389/2/25]
Daar kan je mijn mening wel vinden....
Verwijderd
was eerst van plan radeon I te kopen maar nu heb ik toch meer interesse in radeonII
maar ik heb nog geen antwoord gekregen op wanneer hij eindelijk eens beschikbaar is????
ik zou pas voor de radeon II kiezen al die al 2 á 3 driver releases verder is met bij behorende stabiliteit qualiteit en performance
De Radeon II is fysiek kwa spects beter ook kwa features maar drivers spelen ook een grote rol maar ja de G3U gaat er komen dus hoop dat ati het kan waar maken concurentie is goed voor de beurs
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Ik let ook op de centjes en ik weet dat je niet vaak voor 'n dubbeltje op de eerste rij kan zitten, ik vraag me ook af of ze wel goedkoper waren vroegen nu krijg je meer features en performance en de snelste kaart is vaak niet eens nodig d'r is ook zoiets als 'n budged/midrange kaart en er komt ook 'n G3MxOp dinsdag 21 augustus 2001 02:05 schreef iGadget het volgende:
Mjah het zal wel aan mij liggen, maar ik kan er met m'n botte kop niet bij dat jullie zo verschrikkelijk veel geld over hebben voor een videokaartje.
was dat rond de diamond edge tijdperk dat was nauwelijks 3D te noemen daar voor was het 2D en puur software 3D dus rete langzaam en very low polygon count en no textures, modeX dus very low resoluties.Vroeger was het makkelijk - de top of the top (consumer) videokaart kostte gewoon 350 - 400 piek. Max. En kwam de volgende generatie uit, dan zakte die voormalige topkaart in prijs, en kostte de nieuwste topkaart weer zo rond de 350 - 400 piek.
Of de eerste VooDoo add-on dat was dus 400,- voor 2D 700,- voor 3d in low res en 16bits kleurdiepte
of die SLi matrox millenium en 2x VooDoo II 12Mb 500,- , 2x 700,- very $$$
toen kwam er ooit 's nvidia en was er concurentie met 3DFx waren de prijzen iets fijner
Nee dat komt door het wegvallen van de concurentie 3DFX, Matrox De G3 staat momenteel 'n poosje eenzaam aan de topDat is allemaal veranderd sinds de komst van de geforce... ineens werd de topkaart 500 piek. 600 piek. En duurder. Nog duurder. Een geforce 3 kaart zit inmiddels al snel boven de duizend piek... Dat zijn toch geen prijzen meer?!
Maar misschien komt dat weer terug met de RadeonII & KyroIII
Als monopolist heb je gewoon alles in de hand en wordt je niet tot het uiterste gedreven zie ook intel AMD is Intels katalysator en brengt de CPU markt op gang in de GPU komt dat gelukkig weer terug de extra winst marges kunnen ze nu opzij zetten voor zwaardere tijden ze willen tenslotte niet 3DFX nadoenHieruit blijkt wel weer hoe slecht (bijna) monopolisten zijn voor de consument. Je maakt mij niet wijs dat de kosten voor het bouwen van een geforce3 kaart ten opzichte van een TNT2 kaart 3x zo hoog zijn.
Misschien vind je meer dingen duur GPU dat weten we nu, iNtel_CPU, Auto TV's, chinees etCAls jullie vinden dat ik slap ouwehoer, please enlighten me, want ik kan er met m'n botte kop niet meer bij.
Core kan 250 aan meer heb ik nog niet geprobeert
en geheugen 550 ook nog niet meer geprobeert
Wat voor een concurrentie bood 3dfx dan nog??Nee dat komt door het wegvallen van de concurentie 3DFX,
De v5-6000 zou rond de 1800 piek zijn gaan kosten terwijl ie gewoon werd ingehaald door de gf3...dat vind ik geen concurreren meer, bovendien had 3dfx zelf geen antwoord op de mx kaartjes, die ervoor hebben gezorgd dat je tegenwoordig voor weinig geld een goede videokaart hebt..
Monopolisten hoeven niet meer te innoveren (zie bijv MS), en hoeven zich ook niet druk te maken over hun prijzen, iedereen met een klein beetje economische scholing weet dat nvidia geen monopolist is aangezien ze namelijk in een markt opereren waarin geen monopolisten kunnen bestaan..je kunt ze hoogstens een oligopolist noemen..
En ik weet zeker dat ie niet 1000 gaat kosten maar hooguit
900-950. Dat er zat winkels zijn die er ff een hele hoop geld aan willen verdienen.
En die R7500 gaat hooguit 650 kosten omdat die nog moet concuren met de G-kracht2
[ontzettend-offtopic-non-flame-intended-mode]
Star-Saber, waarom is alles in jou pc hartstikke duur en van goede kwalitiet, maar heb je niet een grotere (mooiere)
monitor?? suggestie; A201HT is echt een superding . Daar zit je tenminste relaxed achter
[/ontzettend-offtopic-non-flame-intended-mode]
I got a problem-solver and its name is revolver