Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Yboyray
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 12-09 17:16
Ik heb een probleempje. ik wil Open hardware monitor kunnen openen zonder GUI. Dit kan met .exe of .bat bestand.

Het doel van het script is om open hardware monitor in de achtergrond te laten draaien terwijl een python scriptje de tempratuur informatie van de CPU en GPU op pakt, en deze informatie daarna door stuurt naar een Raspberry pi.

Wat ik niet voor elkaar krijg is open hardware monitor te openen zonder GUI en ik wil het liefst dat het script compleet stil is.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen :+

Beste antwoord (via Yboyray op 12-09-2020 17:16)

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Wat ik niet voor elkaar krijg is open hardware monitor te openen zonder GUI en ik wil het liefst dat het script compleet stil is.
Hoe doe je dat nu dan? En waarom is het niet stil?

Er staat een pull request open om de executable op de command line te kunnen gebruiken. Er staat een zip met de gecompileerde versie ergens in de comments. Dan kun je met Python of wat dan ook de output parsen.

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

Alle reacties

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 17:06

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Yboyray schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:34:
Wat ik niet voor elkaar krijg is
Nou, laat eens zien wat je al gezocht, gevonden en geprobeerd hebt ;) Dat zijn allemaal dingen die we graag in een topicstart zien; zie ook onze Quickstart ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Hoe doe je dat nu dan? En waarom is het niet stil?

Er staat een pull request open om de executable op de command line te kunnen gebruiken. Er staat een zip met de gecompileerde versie ergens in de comments. Dan kun je met Python of wat dan ook de output parsen.

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True