Toon posts:

Diablo2 - act overnieuw spelen..kan dat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

is het mogelijk om een gefinisde act overnieuw te spelen voor meer expirience points??

En zoja, Hoe?

Tnx

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

ja en nee
je kan het over nieuwe spelen maar meer points krijg je niet
en je kan online iemand joinen die de act nog niet heeft gedaan dan kan je die ook over nieuwe

bij single moet je het volgens mij zo en zo eerst uit gespeeld hebben zodat je uit skills kan kiezen
en dan kan je de opdrachten opnieuw doen (bij wijze van spreken want de Q staan al op gedaan)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

tuurlijk...maar de experience gaat dan niet echt snel want de creatures leveren veel minder experience op dan de creatures in de act waar je bent...en je krijgt niet weer al die 'bonussen' als je een quest hebt gedaan.

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 00:03 schreef webskipper het volgende:
tuurlijk...maar de experience gaat dan niet echt snel want de creatures leveren veel minder experience op dan de creatures in de act waar je bent...en je krijgt niet weer al die 'bonussen' als je een quest hebt gedaan.
Nee, je krijgt niet de beloningen nadat je een quest hebt afgerond. De Bonussen zoals zeldzame items krijg je wel!

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 00:03 schreef webskipper het volgende:
volgens mij leveren de creatures net zoveel exp op, maar omdat jij waarschijnlijk geleveled bent, valt dat niet zo op. ik heb op bnet ook wel zo'n 10 keer the bloody foothills gedaan met meer dan 6 players in de game. dat exp'ed best lekker.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Je krijgt er wel minder voor na in de volgende act te zijn gekomen.. Maar goed in de nieuwe act valt weer genoeg te halen.. waarom zou je de oude nog eens willen doen? in de nieuwe zit meestal toch weer beter spul..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
da's onzin, je krijgt niet minder xp voor creatures als je de act hebt uitgespeeld.

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 10:05 schreef aXe het volgende:
Je krijgt er wel minder voor na in de volgende act te zijn gekomen.. Maar goed in de nieuwe act valt weer genoeg te halen.. waarom zou je de oude nog eens willen doen? in de nieuwe zit meestal toch weer beter spul..
omdat met genoeg spelers de item drop toch al hoog is, en ik met me +100% money en +50%magic find, lekker exp, kost weinig tot geen potions en voor menig item toch al gauw 5000 vang. en soms vallen er een paar van 25000 . dat tikt toch lekker aan.

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:12
Op vrijdag 10 augustus 2001 11:30 schreef frim het volgende:
da's onzin, je krijgt niet minder xp voor creatures als je de act hebt uitgespeeld.
Misschien zelfs wel meer.. het ligt aan het verschil tussen je eigen level en de monster levels. Is dat verschil kleiner, dan krijg je meer exp points (simpel gezegd).

Over die monster drops die niet af zouden nemen, ik heb net Duriel nog een keer opgerold (yep, ben een beginnerm, nog maar net op Nightmare), maar meer dan een magic broadsword van 1100 gold zat er niet in. Andariel dropte zelfs alleen een paar potions.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Verwijderd

Je moet ook zorgen dat je Magic Find flink hoog is ;)

Als ik op hell en/of Nightmare rondhobbel en ik ga een beetje spelen om wat items te vinden dan vind ik met een itemfind van 200% (sorc) ongeveer 10-12 gele items op een avond (unique en rare), en das best leuk voor 1 á 2 uur spelen :)

Jammer dat de meeste goed waardeloos zijn alleen :P
Pagina: 1