Hallo
is het mogelijk om een gefinisde act overnieuw te spelen voor meer expirience points??
En zoja, Hoe?
Tnx
is het mogelijk om een gefinisde act overnieuw te spelen voor meer expirience points??
En zoja, Hoe?
Tnx
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
Verwijderd
Nee, je krijgt niet de beloningen nadat je een quest hebt afgerond. De Bonussen zoals zeldzame items krijg je wel!Op vrijdag 10 augustus 2001 00:03 schreef webskipper het volgende:
tuurlijk...maar de experience gaat dan niet echt snel want de creatures leveren veel minder experience op dan de creatures in de act waar je bent...en je krijgt niet weer al die 'bonussen' als je een quest hebt gedaan.
Verwijderd
volgens mij leveren de creatures net zoveel exp op, maar omdat jij waarschijnlijk geleveled bent, valt dat niet zo op. ik heb op bnet ook wel zo'n 10 keer the bloody foothills gedaan met meer dan 6 players in de game. dat exp'ed best lekker.Op vrijdag 10 augustus 2001 00:03 schreef webskipper het volgende:
tuurlijk...maar de experience gaat dan niet echt snel want de creatures leveren veel minder experience op dan de creatures in de act waar je bent...en je krijgt niet weer al die 'bonussen' als je een quest hebt gedaan.
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
omdat met genoeg spelers de item drop toch al hoog is, en ik met me +100% money en +50%magic find, lekker exp, kost weinig tot geen potions en voor menig item toch al gauw 5000 vang. en soms vallen er een paar van 25000 . dat tikt toch lekker aan.Op vrijdag 10 augustus 2001 10:05 schreef aXe het volgende:
Je krijgt er wel minder voor na in de volgende act te zijn gekomen.. Maar goed in de nieuwe act valt weer genoeg te halen.. waarom zou je de oude nog eens willen doen? in de nieuwe zit meestal toch weer beter spul..
Misschien zelfs wel meer.. het ligt aan het verschil tussen je eigen level en de monster levels. Is dat verschil kleiner, dan krijg je meer exp points (simpel gezegd).Op vrijdag 10 augustus 2001 11:30 schreef frim het volgende:
da's onzin, je krijgt niet minder xp voor creatures als je de act hebt uitgespeeld.
Ik spoor veilig of ik spoor niet.
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq