Zojuist wat raars geconstateerd in mijn ING internet bankieren.
Uiteraard eerst de bank gebeld, maar die doen alsof ik gek ben.
"We hebben dit nog niet eerder gehoord, als het over een paar dagen niet weg is, belt u dan terug? Dan maken we er een incident van". Uhm... wait what?
Wat gebeurd er?
- In het menu overzicht
- Klik op Overschrijven
- Vervolgens verschijnt er een drop down met 2 namen en een knop nieuwe overschrijving.
De 2e naam is van een persoon die ik totaal niet ken.
Uiteraard overboekingshistorie bekeken, komt niet naar boven.
Vreemde is ook, dat beide opties (zowel mijn eigen naam, als die van de onbekende persoon), bij aanklikken doorverwijzen naar exact dezelfde spaarrekeningen (welke van mij is).
Dit issue zie ik niet terug in de mobiele app, maar wel in andere browsers op de pc.
Getest met Firefox, Edge (Chromium) & Google Chrome. (meest recente versies).
De rekening waar zich dit op voordoet, staat alleen op naam van mij en is ook nog nooit een deelrekening o.i.d. geweest.
Ook staat er geen persoon in mijn adresboek met deze naam.
Lijkt erop dat er dus iets mis gaat aan de kant van ING.
Hebben meer mensen dit?
Uiteraard eerst de bank gebeld, maar die doen alsof ik gek ben.
"We hebben dit nog niet eerder gehoord, als het over een paar dagen niet weg is, belt u dan terug? Dan maken we er een incident van". Uhm... wait what?

Wat gebeurd er?
- In het menu overzicht
- Klik op Overschrijven
- Vervolgens verschijnt er een drop down met 2 namen en een knop nieuwe overschrijving.
De 2e naam is van een persoon die ik totaal niet ken.
Uiteraard overboekingshistorie bekeken, komt niet naar boven.
Vreemde is ook, dat beide opties (zowel mijn eigen naam, als die van de onbekende persoon), bij aanklikken doorverwijzen naar exact dezelfde spaarrekeningen (welke van mij is).
Dit issue zie ik niet terug in de mobiele app, maar wel in andere browsers op de pc.
Getest met Firefox, Edge (Chromium) & Google Chrome. (meest recente versies).
De rekening waar zich dit op voordoet, staat alleen op naam van mij en is ook nog nooit een deelrekening o.i.d. geweest.
Ook staat er geen persoon in mijn adresboek met deze naam.
Lijkt erop dat er dus iets mis gaat aan de kant van ING.
Hebben meer mensen dit?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2020 15:02 ]