Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:10

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Beste Mede Tweakers,

Ik heb me pas geleden de Xbox One X Cyberpunk Edtitie gekocht en mij valt de laatste tijd op dat ik een soort van laad geluid van de hardeschijf hoor, alsof hij het laden is, terwijl de Xbox One in slaapstand staat. Nu weet ik dat hij updates doet downloaden en installeren in slaap stand, maar ik hoor hem bijna de hele dag door. Is dat normaal of heb ik een instelling fout staan?

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:50
Heb je toevallig een externe HD aan je Xbox hangen?

Naar mijn weten is het niet normaal dat deze geluid blijft maken.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Nee heb ik niet, maar zou het misschien een instelling kunnen zijn? Denk dat ik daar vanavond anders nog eens induik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:50
Linksquest schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:07:
Nee heb ik niet, maar zou het misschien een instelling kunnen zijn? Denk dat ik daar vanavond anders nog eens induik.
Enige instelling die ik ken het die slaapstand inderdaad. Iets wat eigenlijk wel handig is om te blijven gebruiken als ik jou was. Geen updates die je telkens terug ziet komen? Wil wel eens gebeuren dat een install niet direct wil (ooit bij Doom gehad).

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ga het even in de gaten houden, net even niks gehoord, dus zou goed kunnen dat hij telkens het update was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_DDA
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 14:06
Goedemiddag Linksquest
Ik heb een paar dagen geleden iets gepost onder de "vraag en aanbod" van xbox one x. Ik denk dat we mogeljik met een gelijkaardig probleem zitten. Ik hoor graag hoe het verder voor u verlopen is!
Mvg
Didier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
@Lord_DDA

Had dit probleem nog bij het Xbox Ambasssors gevraagd en het blijft dat hij vaak in slaapstand nog dingen aan het controleren en downloaden is, updates enzo, dus het kan voorkomen maar zou geen probleem moeten veroozaken, als je het geluid niet wilt dan kun je de Xbox volledig uitschakelen, alleen download zal dan niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_DDA
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 14:06
Goedemiddag. Uit ervaring met m'n vorige console, weet ik idd dat er tijdens standby soms nog dingen moeten gedownload en geupdate worden. Daar hoorde ik dan heel stil de harde schijf, maar dan moest ik m'n oor heel dicht bij de console houden en dat is niet vergelijkbaar met het geluid wat de console nu steeds maakt. Heb trouwens als test eens het internet thuis uit gezet, zodat er niets te downloaden was, en toch maakt de console nog geluid. Zeker niet de harde schijf naar mijn gedacht. Mogelijk hebben we dan toch niet hetzelfde probleem. Zou je het zien zitten om eens het aantal decibels op te meten? Eender welke app op je gsm is goed, maar hou deze wel TEGEN de console, rechts, om een goede vergelijking te hebben. Het aantal db in het start scherm of in standby aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik zal de vraag nog een keer in de groep van de Xbox Ambasssors gooien om te kijken of we erachter kunnen komen, want ik heb toen dit extra nagevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

BM

Moderator Spielerij
Even naar het juiste subforum

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

onder setting and power kun je de xbox A "Full Shutdown " geven , probeer dat eens. Dan is ie namelijk echt uit
Pagina: 1