Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Data overzetten van AppleID A naar AppleID B

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Arjan_25
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 25-09 14:01
Help,

Nergens een redelijke oplossing te vinden. Maar ik wil graag mijn contacten, Whatsapp geschiedenis en foto's over zetten van mijn zakelijke AppleID naar mijn Prive AppleID. (ivm andere werkgever). Apps ben ik dan weer niet nodig.

Nu is dit niet zomaar mogelijk heb ik het idee. Iemand een idee hoe dit wel mogelijk is?

Alle reacties

• crack_en_hack
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 07-09 22:53
Dat kan, toevallig bij mn vader hetzelfde gedaan.

WhatsApp is simpel, eerst inloggen met het account waarmee je niet verder wil, voor de zekerheid een backup in iCloud maken, dan uitloggen, inloggen met je iCloud die je wil gaan gebruiken en wederom weer een backup maken.

Contacten heb ik geback-upt d.m.v een app die al je contacten exporteert naar een csv, en die kan je dan ook weer importeren.
Foto's zou ik via icloud.com allemaal downloaden en later in je nieuwe iCloud account weer importeren indien nodig.

Wat je ook kan doen is de software van iMazing kopen.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• Arjan_25
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 25-09 14:01
Ah top, bedankt. Ik ga denk ik toch maar eens voor iMazing. Ziet eruit als een handige tool.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True