Hi, ik weet niet of dit de geschikte plek is voor een concrete mod probleem...zo niet, excuses.
Mijn probleem:
Ik heb de "The Seventies - 1970's Era Traffic Mod" geinstalleerd > https://nl.gta5-mods.com/...es-1970-s-era-traffic-mod
Deze mod haalt alle moderne auto's uit de game weg en laat de eind jaren 70-ish auto's over, en ouder. Ondertussen zijn er een aantal GTA Online classic DLC auto's uitgekomen die nog niet toegevoegd waren aan deze mod. Ik heb zelf de codes opgezocht van deze auto's en toegevoegd aan de popgroup file. Hieronder de codes die ik aan de popgroup file heb toegevoegd:
<Item><Name>gauntlet3</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>deviant</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>clique</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>SAVESTRA</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>fagaloa</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>ellie</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>impaler</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>retinue</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>nightshade</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>virgo2</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>tulip</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>vamos</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>z190</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>stafford</Name><Variations type="NULL"/></Item>
Het viel me op dat bijvoorbeeld het model Manana veel rond reed in de map dus bij elke Manana die ik vond in de popgroup file heb ik al deze codes eronder geplakt, stuk of 4 of 5x.
De game opstarten en het viel me op dat de afwisseling van verschillende auto's niet echt uitgebreid is, ongeveer 5 tot 7 auto's. Veel van de toegevoegde DLC auto's zie ik niet eens, behalve als ik ze handmatig met een trainer spawn, dan wil er nog is eentje tussen rijden.
Doe ik iets mis? Hoe krijg ik meer afwisseling in het verkeer?
Mijn probleem:
Ik heb de "The Seventies - 1970's Era Traffic Mod" geinstalleerd > https://nl.gta5-mods.com/...es-1970-s-era-traffic-mod
Deze mod haalt alle moderne auto's uit de game weg en laat de eind jaren 70-ish auto's over, en ouder. Ondertussen zijn er een aantal GTA Online classic DLC auto's uitgekomen die nog niet toegevoegd waren aan deze mod. Ik heb zelf de codes opgezocht van deze auto's en toegevoegd aan de popgroup file. Hieronder de codes die ik aan de popgroup file heb toegevoegd:
<Item><Name>gauntlet3</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>deviant</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>clique</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>SAVESTRA</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>fagaloa</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>ellie</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>impaler</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>retinue</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>nightshade</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>virgo2</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>tulip</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>vamos</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>z190</Name><Variations type="NULL"/></Item>
<Item><Name>stafford</Name><Variations type="NULL"/></Item>
Het viel me op dat bijvoorbeeld het model Manana veel rond reed in de map dus bij elke Manana die ik vond in de popgroup file heb ik al deze codes eronder geplakt, stuk of 4 of 5x.
De game opstarten en het viel me op dat de afwisseling van verschillende auto's niet echt uitgebreid is, ongeveer 5 tot 7 auto's. Veel van de toegevoegde DLC auto's zie ik niet eens, behalve als ik ze handmatig met een trainer spawn, dan wil er nog is eentje tussen rijden.
Doe ik iets mis? Hoe krijg ik meer afwisseling in het verkeer?