Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joyzmeuleman
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-09-2020
Mijn vraag

Het ligt niet aan de lader of vuil maar mijn Samsung doet raar.
Als ik hem in de kabel steek licht hij wel op en lijkt het alsof hij gaat laden, dan valt hij op donker, wat ook zo hoort, maar 2 seconden later licht hij weer op, dat is niet normaal. Het lijkt wel alsof ik hem niet kan laden.

Ik ga hem nu helemaal plat laten lopen en hopelijk lukt het daarna wel om op te laden.
Maar wat kan ik doen als dit probleem blijft duren?

Ik kan hem ook niet meer aanzetten want batterij is te plat.

groetjes

Beste antwoord (via rens-br op 07-09-2020 22:24)

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05 13:19

garriej

Ik las ondertieten.

tsja, als het de lader, kabel en vuil niet is. Dan issie kapot, wat je dan kan doen is hem laten repareren.

[ Voor 25% gewijzigd door garriej op 07-09-2020 14:34 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05 13:19

garriej

Ik las ondertieten.

tsja, als het de lader, kabel en vuil niet is. Dan issie kapot, wat je dan kan doen is hem laten repareren.

[ Voor 25% gewijzigd door garriej op 07-09-2020 14:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
ik vermoed een brakke aansluiting. Zit er soms beweging in als je het stekkertje hebt aangesloten? En als je het aangesloten stekkertje omhoog of omlaag houd, laad het dan wel op en als je het loslaat niet meer? Dan is de aansluiting kapot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Allicht zou je Samsung even kunnen bellen; een smartphone die net aan 2 jaar op de markt is, kan inderdaad kapot zijn/gaan maar misschien is het iets wat bekend klinkt en hebben ze beter / ander advies voor je.

Je zegt dat het niet vuil is maar (video's genoeg) veel smartphones zijn erg gevoelig voor zeeeeer kleine stofdeeltjes diep in de USB-poort; als de lader zelf op een andere phone wel werkt, is er toch iets met je J4 aan de hand.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:19
ga naar winkel waar je hem gekocht hebt, en vraag of ze hem kunnen repareren.
zoniet: koop een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joyzmeuleman
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-09-2020
Ja, ik ga morgen naar de winkel dan maar, er lijkt wel connectie maar ik vrees dat hij tilt geslagen is ofzo...of dqt er idd slecht contact is. In ieder geval hij werkt niet meer en is lastig want heb authenticator app nodig om te kunnen werken.
Pagina: 1