Langere kabel voeding

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MrAbyssal
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-08-2024
Hey mede-Tweakers,

Ik heb een simpele vraag.
Ik ben verhuisd echter red mijn voedingskabel het niet naar het stopcontact. Omdat ik geen verlengsnoer wil gebruiken maar een geaard muurstopcontact ben ik op zoek naar een langere kabel.

https://www.allekabels.nl...0e1gSCEAQYAiABEgJyS_D_BwE

Nu vroeg ik me af of het nog uit maakt waar/welk merk ik haal. Ik heb een 850watt voeding. Wil voorkomen dat ik een goedkope slechte kabel haal en me systeem bij wijze van in een paar dagen overbelast is door een slechte kabel.

Thanks!

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09:40
6A, dus 1320w kan er doorheen. Geen probleem voor een 850w voeding zeker niet aangezien je misschien maar de helft van die 850w gaat gebruiken gok ik.

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Omdat ik geen verlengsnoer wil gebruiken maar een geaard muurstopcontact ben ik op zoek naar een langere kabel.
Of je gebruikt een geaard verlengsnoer?... Zou meer moeite zijn om een ouderwets ongeaard verlengsnoer of stekkerblok te vinden eerlijk gezegd.

Fixing things to the breaking point...

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-01 19:47

M2M

medicijnman

RGAT schreef op maandag 7 september 2020 @ 00:42:
[...]

Of je gebruikt een geaard verlengsnoer?... Zou meer moeite zijn om een ouderwets ongeaard verlengsnoer of stekkerblok te vinden eerlijk gezegd.
En elk stekkerblok dat bij een fysieke winkel in NL te krijgen is, inclusief die van de action, zijn prima geschikt en voorzien van de benodigde keurmerken.

-_-

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:34

FreakNL

Well do ya punk?

Inderdaad, echt onzinnig dit.

Je moet niet gaan daisy-chainen met stekkerdozen (alhoewel dat bij 99.9% van de huishoudens ook gewoon goed gaat en het ook weer afhangt van wat je erop aansluit) maar je PC gewoon op een verlengsnoer of enkele stekkerdoos aansluiten is niks mis mee. Wel geaard uiteraard.

@RGAT
Ongeaarde verlengsnoeren zijn er wel en als je weet wat je doet zijn ze ook handig want minder dik. Zijn wel euro varianten zodat de consument niet snel iets fout doet.

Ongeaarde stekkerdozen zijn zeldzamer maar zag er vandeweek toch weer een paar liggen in een bak.. Dan zit er wel zo’n gegoten stekker aan die alleen in een ongeaarde WCD past :)

[ Voor 44% gewijzigd door FreakNL op 07-09-2020 06:28 ]