Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsdegroot
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-09-2020
Ik wil een graag een thuisbioscoop creeren voor een budget van ongeveer 2.500 euro. Ik kijk niet heel veel films, maar met name sport wedstrijden en af en toe een Netflix serie.

Mijn oog is op dit moment gevallen op de Epson EH-TW-7000 beamer en een soundbar van Samsung HW-Q90R compleet met subwoofer en speakers (en een projector scherm van 230 cm).

Ik ben nu alleen een beetje in de war hoe ik de apparaten op elkaar moet aansluiten, moet dit via een aparte receiver of HDMI Switch of kan dit ook draadloos via blue tooth? En heb ik alleen een chromecast nodig om TV te kijken (ik heb KPN interactieve TV) of moet ik een speciale media speler aanschaffen, zoals bijvoorbeeld de streambox.

Ik hoor graag jullie adviezen. Dank alvast voor jullie tijd en moeite

Gr. Gijs

[ Voor 19% gewijzigd door Gijsdegroot op 06-09-2020 20:06 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter1234569
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 19-04-2022
Hallo Gijs,

Ben je hier nog uitgekomen? Ik heb namelijk precies dezelfde projector en ben nu ook aan het denken om een Samsung q90r te kopen omdat deze een HDMI out Port heeft.

Ik neem aan dat je de apparaten aan kan sluiten op de HDMI in poorten en dan de HDMI out Port naar de projector, maar het is mij ook onduidelijk of je dan nog steeds gebruik kan maken van dolby Atmos .

Groeten,
Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Bron > soundbar > beamer

Dat is de route. Alles werkt dan. Alleen een beamer maakt het lastig omdat ie ver weg staat.

[ Voor 7% gewijzigd door JvS op 20-09-2020 13:54 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp