Synology 920+ beschreven als 6bay ipv 4bay

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
bij hele rits combi's met schijf oa:
https://tweakers.net/netw...LklYyAWrOTawAsgwNjJRqa2sB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dat niet alleen. De 24TB en 32TB varianten staan er ook dubbel in onder een andere naam.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

@Mooijekind anders zakt dit topic weg.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 14:44

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@mvrhrln @PcDealer en @Yorinn , ik ga van de week even kijken wat er precies aan de hand is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 14:44

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@mvrhrln @PcDealer en @Yorinn Alles staat weer netjes bij elkaar: https://tweakers.net/netw...20+_p1127196/vergelijken/.

Dubbel bleek niet helemaal waar te zijn. Synology of in ieder geval een leverancier van hun (dat is mij nooit helemaal duidelijk geworden) levert dus sets uit met harde schijven erbij. In het verleden gebruikten ze vaak WD Red, te herkennen aan de SKU eindigend met een R, zoals DS920P-42R. Dat is dus een DS920+, met 4x2TB WD Red schijven.

Blijkbaar gebruiken ze tegenwoordig ook Toshiba N300 schijven, althans dat leidt ik af aan de SKU: DS920+/24TB-N300. De enige N300 type hdd's die ik ken zijn van Toshiba.

Tenslotte bleef er de SKU DS920+/8TB-IW over. De enige verbinding tussen de letters IW en een harde schijf die ik kon vinden, was een Amazon productpagina met een schijf van Hypertec die een SKU had die eindigt op -IW. En verder op die SKU gezocht kwam ik nog oude eBay listings tegen, waarin werd gerefereerd naar Seagate, dus waarschijnlijk verkoopt Hypertec OEMs van Seagate. Maar dat weet ik niet zeker, dus ik heb de omschrijving wat vaag gehouden.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Glaanie schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:42:

Dubbel bleek niet helemaal waar te zijn. Synology of in ieder geval een leverancier van hun (dat is mij nooit helemaal duidelijk geworden) levert dus sets uit met harde schijven erbij. In het verleden gebruikten ze vaak WD Red, te herkennen aan de SKU eindigend met een R, zoals DS920P-42R. Dat is dus een DS920+, met 4x2TB WD Red schijven.

Blijkbaar gebruiken ze tegenwoordig ook Toshiba N300 schijven, althans dat leidt ik af aan de SKU: DS920+/24TB-N300. De enige N300 type hdd's die ik ken zijn van Toshiba.
Ik vermoed dat de verkopers een kale Synology kopen en zelf er schijven bij doen en een zelfverzonnen sku aan hangen.

Zie Synology netwerkopslag (met schijven) vergelijken:
De Central Points verwijzen wel naar de juiste productpagina, maar welke schijf je ook selecteert, de prijs blijft gelijk.
11R is een nas met 1x 1 TB Red hdd.
12R is een nas met 1x 2 TB Red hdd.
14R is een nas met 1x 4 TB Red hdd.
Etcetera.

[ Voor 42% gewijzigd door PcDealer op 12-09-2020 00:35 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1