Mijn ouders hebben eindelijk bedacht dat het wel verstandig is om hun 32" Sony uit 2008 (!) te vervangen door een nieuwe TV. Met de TV-kast die we hebben en het budget dat beschikbaar is zijn we op zoek naar ongeveer 43 inch, voor zo'n €500.
Op het moment hebben we een Ziggo tv-abonnement, met een Humax 5300 mediabox. Als het ff kan zijn we op zoek naar een TV waarbij die er niet meer bij hoeft - al wordt er ook gekeken naar een ander (glasvezel) abonnement. Het is dus geen must maar een dikke pré.
Ik zoek een?
TV van ongeveer 43 inch
Wat is je budget?
Rond de 500. Significant beter kan er wel een honderdje bovenop
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral linear TV kijken, en af en toe terugkijken. Ingebouwde chromecast of enige smart-functionaliteit vanaf telefoon zou handig zijn, want terugkijken via mobiele apparaten gaat net wat lekkerder dan via de Ziggo app
Wat heb je zelf al gevonden?
Eigenlijk niks. De verschillende beeldtechnieken en het voordeel van welk smart OS erop zitten maken het overzicht eerder onduidelijker, dus ben benieuwd.
Welke vragen heb je hier nog over?
Gezien onze huiskameropstelling zijn brede kijkhoeken wel prettig. Maar ik weet eigenlijk niks van TV's, dus gooi maar wat tips!
Op het moment hebben we een Ziggo tv-abonnement, met een Humax 5300 mediabox. Als het ff kan zijn we op zoek naar een TV waarbij die er niet meer bij hoeft - al wordt er ook gekeken naar een ander (glasvezel) abonnement. Het is dus geen must maar een dikke pré.
Ik zoek een?
TV van ongeveer 43 inch
Wat is je budget?
Rond de 500. Significant beter kan er wel een honderdje bovenop
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral linear TV kijken, en af en toe terugkijken. Ingebouwde chromecast of enige smart-functionaliteit vanaf telefoon zou handig zijn, want terugkijken via mobiele apparaten gaat net wat lekkerder dan via de Ziggo app
Wat heb je zelf al gevonden?
Eigenlijk niks. De verschillende beeldtechnieken en het voordeel van welk smart OS erop zitten maken het overzicht eerder onduidelijker, dus ben benieuwd.
Welke vragen heb je hier nog over?
Gezien onze huiskameropstelling zijn brede kijkhoeken wel prettig. Maar ik weet eigenlijk niks van TV's, dus gooi maar wat tips!
[ Voor 5% gewijzigd door B_Swinkels op 06-09-2020 15:56 ]