Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xray22
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11-09-2020
Mijn vraag
...Heb ooit van vriend een Sony gekregen, maar heb ondertussen een Sony Xperia 10 gekocht en het oude simkaartje zit nu in deze nieuwe You Tube werkt prima, maar vanmorgen wou ik spiegelen op de TV maar lukt niet omdat mijn kaartje nog de oude telefoon aangeeft Hoe en waar verander ik deze data bvd Raymond _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
File Commander
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Heb enkele mirror en castprgrammas uitgeprobeerd

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat gaat er dan exact fout? Waarmee probeer je te mirrorren? Ik kan me een aantal accountsettings bedenken, maar vraag me af wat je simkaart ermee te maken heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:25

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar Android-smartphones want wat computeropslag hiermee te maken heeft is me niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartphonetips
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-05 21:37
Xray22 schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:09:
Mijn vraag
...Heb ooit van vriend een Sony gekregen, maar heb ondertussen een Sony Xperia 10 gekocht en het oude simkaartje zit nu in deze nieuwe You Tube werkt prima, maar vanmorgen wou ik spiegelen op de TV maar lukt niet omdat mijn kaartje nog de oude telefoon aangeeft Hoe en waar verander ik deze data bvd Raymond _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
File Commander
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Heb enkele mirror en castprgrammas uitgeprobeerd
Probeer eens via de Google Home-app, lukt dat? https://support.google.com/chromecast/answer/6059461?hl=nl
Ik weet ook niet goed wat je simkaart daarmee te maken zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xray22
Heb met mijn oude telefoon Chromecast toendertijd opgestart en als ik nu met de nieuwe telefoon Sony Xperia 10 Chromecast opstart staat er boven in beeld op tv de oude telefoon Dus hoe verander ik dit en hoe zodat de tv de nieuwe telefoon herkent Bvd Raymond 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Je Chromecast hangt in je WiFi netwerk, je telefoon ook. Dan zien ze elkaar.
Heeft niets met je oude telefoon te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xray22
Als ik de boel opstart voor YouTube dan geeft ie mijn oude toestel aan Ik heb nu een Sony Xperia 10, maar de Sim en SD komen uithet oude toestel Denk zelf dat dat het probleem is, omdat ie het niet herkent
Bij mijn tablet werkt alles prima inclusief mirroring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Maar je SIM en SDkaart hebben hier waarschijnlijk niets mee te maken. Trek die er maar eens uit, dan gebeurt waarschijnlijk hetzelfde.

Beschrijf eens stap voor stap wat je exact doet, want het is mij nou niet duidelijk wat er nou precies fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartphonetips
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-05 21:37
Xray22 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 19:27:
Als ik de boel opstart voor YouTube dan geeft ie mijn oude toestel aan Ik heb nu een Sony Xperia 10, maar de Sim en SD komen uithet oude toestel Denk zelf dat dat het probleem is, omdat ie het niet herkent
Bij mijn tablet werkt alles prima inclusief mirroring
Probeer dit eens: Apparaten verwijderen die met een tv-code zijn gekoppeld
Pagina: 1