Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelmoesje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03-04 19:11
Sinds kort in het bezit van een Logitech Harmony Elite en daar heb ik een vraag over.

Ik heb de 'activiteit' TV-KIJKEN aangemaakt en start hij de tv automatisch op en gaat hij naar NPO1. Nu kan ik met de afstandsbediening via het nummerieke pad een zender-nummer ingeven. Maar ik weet ook dat er in de afstandsbediening allerlei zender-icoontjes zitten. Hoe kan ik er voor zorgen dat hij een schermpje laat zien met al die zender-icoontjes zodat ik die kan gebruiken om van zender te veranderen. In plaats van dat ik het kanaalnummer via het nummerieke pad in moet geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vloris
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:01
Dat zijn de favoriete zenders. Zoek daar maar eens op in de configuratie-app, je moet een lijst met favorieten aanmaken en dan krijg je die zenders met icoontje onder elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelmoesje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03-04 19:11
Dank u, het is me gelukt. Maar wat ik merk is dat ik maar 1 keer favorieten in kan stellen die ik ook maar aan 1 activiteit kan koppelen?

Ik heb een activiteit SPORT Kijken aangemaakt en daarbij favorieten aangemaakt van sportzenders.

Daarna een activiteit aangemaakt TV KIJKEN DOCHTER en hier wou ik dus favorieten aanhangen van kinderprogramma's. Maar als ik dat doe ben ik de favorieten bij SPORT KIJKEN kwijt en laat hij daar de icoontjes ook niet meer zien.

Klopt dat? Of doe ik iets verkeerd?