De perfecte printer?

Pagina: 1
Acties:
  • 547 views

• Patjeduhde
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 05-09-2022
hallo allen,

bestaat er een printer die niet frustrerent is om mee te werken???

een waar van de inkt niet overpriced is met een factor 50.
een waar je een usb kabel in doet en dan met de computer verbind en het meteen doet.
een waarmee je via ethernet hem met het netwerk kan verbinden en dan via de telefoon vlekkeloos kan printen
een die niet roept dat de inkt op is als er nog 80% over is.
een die jaren mee gaat met duizende printjes?

is er zon printer, de perfecte printer?

ik hoor het graag, want elke printer die ik tot nu toe heb gehad is n klote ding,

Groet Patrick.

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Laserprinter.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Budget?

En ja, zeer waarschijnlijk moet je het dan in de laserprinter-hoek gaan zoeken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Patjeduhde
opzich maakt mij niet uit als de printer duur is, want door het aantal dat wij printen bespaar je dat wel weer met goedkope inkt/laser pratonen als er een merk is die die patronen niet extreem duur maakt.

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:34

rdejongjr

Gnome

Of inkjet met reservoirs, Epson ecotank o.a.
Enige nadeel is dat het ding altijd spanning moet hebben (om uitdrogen tegen te gaan)

• rutger465
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-01 22:07
ik zou eerst even een lijstje maken met wat je graag zou willen, ipv een opsomming van frustraties.

als ik het zo lees voldoet iedere moderne laserprinter aan je eisen

• Patjeduhde
rutger465 schreef op zondag 6 september 2020 @ 10:34:
ik zou eerst even een lijstje maken met wat je graag zou willen, ipv een opsomming van frustraties.

als ik het zo lees voldoet iedere moderne laserprinter aan je eisen
nou laser printer it is dan :D, wat ik graag wil op een printer is usb aansluiting, ethernet, beetje snel door printen en goeie printkwaliteit. ook moeten de patronen niet 60 euro per stuk zijn maar gewoon een normale prijs.

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Patjeduhde schreef op zondag 6 september 2020 @ 10:38:
[...]

nou laser printer it is dan :D, wat ik graag wil op een printer is usb aansluiting, ethernet, beetje snel door printen en goeie printkwaliteit. ook moeten de patronen niet 60 euro per stuk zijn maar gewoon een normale prijs.
Je kunt bij een laserprinter beter kijken naar de prijs per geprinte pagina. Het kan wel degelijk lonen om een hoge capaciteit-cartridge te kopen (als het ooit zover komt), bijvoorbeeld het huismerk van 123inkt. Die dingen drogen nooit uit (want: toner), dus je kunt vervolgens de komende 10 jaar weer voort.

[ Voor 3% gewijzigd door Jungian op 06-09-2020 10:45 ]

0.0

• Patjeduhde
Jungian schreef op zondag 6 september 2020 @ 10:44:
[...]

Je kunt bij een laserprinter beter kijken naar de prijs per geprinte pagina. Het kan wel degelijk lonen om een hoge capaciteit-cartridge te kopen (als het ooit zover komt), bijvoorbeeld het huismerk van 123inkt. Die dingen drogen nooit uit (want: toner), dus je kunt vervolgens de komende 10 jaar weer voort.
kijk dat klinkt mooi :D

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:23

nelizmastr

Goed wies kapot

Jungian schreef op zondag 6 september 2020 @ 10:44:
[...]

Maar als je een enigszins onderhoudsvrije printer wil moet je niet alleen maar el-cheapo toner erin stoppen. Beste compromis is om en om. Een originele, een huismerk daarna weer origineel etc.

Dat is puur ervaring. Als je alleen maar 123inkt erin drukt kom je er meestal na een jaar of twee (buien garantie) achter dat je printer zwart van binnen is en e.e.a. niet zo gesmeerd meer loopt. Daar heb je met originele toner minder tot geen last van.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Deze gemist? Verwijderd in "Logitech G432 vertraagt boot"

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.