Hi Tweakers,
Ik heb nu een paar maanden geleden mijn eerste pc samengesteld en in elkaar gezet.
Deze werkt 9 van de 10 keer perfect.
Helaas lukt het opstarten niet altijd.
Krijg dan na het Bios post scherm "No bootable device found"
Wanneer ik dan in de Bios kijk staat de M.2 waar windows op draait er ook niet bij.
Via een rage restart merkte ik dat de pc 3x snel na elkaar herstarten terwijl Bios post scherm op staat het tijdelijk oplost.
Voordat ik dit wist heb ik Windows maar opnieuw geïnstalleerd aangezien deze niet meer gevonden kon worden.
Eigenlijk wil ik gewoon dat de pc normaal opstart, niet met random meldingen dat de M.2 niet gevonden kan worden.
Hebben jullie een idee hoe ik dit kan instellen?
Wat extra info:
Screenshots van BIOS settings en welke onderdelen er in de pc zitten. (Als videokaart zit er nog een GTX660 in, maar die kan dit niet veroorzaken denk ik)
Alvast bedankt voor jullie tijd
Ik heb nu een paar maanden geleden mijn eerste pc samengesteld en in elkaar gezet.
Deze werkt 9 van de 10 keer perfect.
Helaas lukt het opstarten niet altijd.
Krijg dan na het Bios post scherm "No bootable device found"
Wanneer ik dan in de Bios kijk staat de M.2 waar windows op draait er ook niet bij.
Via een rage restart merkte ik dat de pc 3x snel na elkaar herstarten terwijl Bios post scherm op staat het tijdelijk oplost.
Voordat ik dit wist heb ik Windows maar opnieuw geïnstalleerd aangezien deze niet meer gevonden kon worden.
Eigenlijk wil ik gewoon dat de pc normaal opstart, niet met random meldingen dat de M.2 niet gevonden kan worden.
Hebben jullie een idee hoe ik dit kan instellen?
Wat extra info:
Screenshots van BIOS settings en welke onderdelen er in de pc zitten. (Als videokaart zit er nog een GTX660 in, maar die kan dit niet veroorzaken denk ik)
Alvast bedankt voor jullie tijd
![]() | ![]() | ![]() |
:strip_exif()/f/image/RqPw4o2So0iuZao4FsHYmwSr.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/36nudNxVu3l5blp3DXWDn0al.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/G8ykB35aaJdYQJJQMWObJwlk.jpg?f=fotoalbum_tile)