RIP Tweakblogs?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Topicstarter
Op de voorpagina zie ik geen link meer naar Tweakblogs, is dit het einde van Tweakblogs of een of ander raar bugje?

Indien dit het einde is, waarom wordt hier zomaar zonder aankondiging de stekker uit getrokken? Er zijn nog zat nieuwe dagelijkse blogs te vinden, ik blog zelf ook op tweakblogs.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik gok eigenlijk dat dat komt omdat er in de laatste 7 dagen geen nieuwe Tweakblog-posts zijn geplaatst.

Zelf heb ik ook sinds een week ofzo dat er constant staat dat ik moet inloggen om van Tweakblogs gebruik te maken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DWWqbHBAWv2GQMqhza5HeFTOF8M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/j0qcpWV1g59o1MnFBandZZzC.png?f=user_large

maar als ik dat probeer te doen, dan geeft 'ie aan dat ik al ingelogd ben. Dat voelt wel (ook?) als een bug aan.

[ Voor 113% gewijzigd door Hahn op 06-09-2020 01:49 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

De link is nog steeds te bereiken via "Meer > Tweakblogs". De laatste blog is van 29-08, dus ik verwacht net als @Hahn dat deze melding nu niet op de FP zichtbaar is.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Ik kan ook niet meer reageren via tweakblogs om dezelfde rede als @Hahn

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Zou dat dan niet iets te maken kunnen hebben met tijmenwierenga in "503 Service Unavailable bij versturen PM", @tijmenwierenga?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Gamebuster schreef op zondag 6 september 2020 @ 09:22:
Ik kan ook niet meer reageren via tweakblogs om dezelfde rede als @Hahn
Toch vreemd want bijvoorbeeld De officiële blog van Frozen: OnePlus 8 Pro: Na 3 maanden heeft nog reakties van vandaag; en toen ik dat blog net bezocht, was ik meteen "in-gesigned", zeg maar zonder iets te doen.

Allicht dat mogelijk (nadruk) er een dubbele / extra sessie nu geregistreerd is en kan je die controleren / weggeooien via https://tweakers.net/my.tnet/sessions/

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MdBruin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-05-2024
@Yorinn nee dat heeft met iets anders te maken. De cookie die wordt gebruikt staat op het domein van tweakers.net en het blog gedeelte heeft een andere domeinnaam. In de browsers zitten nu meer privacy instellingen waardoor je kunt instellen of een cookie door een ander domein gebruikt mag worden. Je kunt dan wel raden wat er gebeurd.
- ingelogd op tweakers
- je gaat naar het blog gedeelte
- je bent niet ingelogd (cookie mag niet worden gelezen omdat het domein niet overeenkomt)dus je drukt op inloggen
- je wordt terug gestuurd naar de tweakers pagina waar je ingelogd bent door de cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op zondag 6 september 2020 @ 09:59:
[...]

Toch vreemd want bijvoorbeeld De officiële blog van Frozen: OnePlus 8 Pro: Na 3 maanden heeft nog reakties van vandaag; en toen ik dat blog net bezocht, was ik meteen "in-gesigned", zeg maar zonder iets te doen.

Allicht dat mogelijk (nadruk) er een dubbele / extra sessie nu geregistreerd is en kan je die controleren / weggeooien via https://tweakers.net/my.tnet/sessions/
Same here (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MdBruin schreef op zondag 6 september 2020 @ 10:12:
@Yorinn nee dat heeft met iets anders te maken. De cookie die wordt gebruikt staat op het domein van tweakers.net en het blog gedeelte heeft een andere domeinnaam. In de browsers zitten nu meer privacy instellingen waardoor je kunt instellen of een cookie door een ander domein gebruikt mag worden. Je kunt dan wel raden wat er gebeurd.
- ingelogd op tweakers
- je gaat naar het blog gedeelte
- je bent niet ingelogd (cookie mag niet worden gelezen omdat het domein niet overeenkomt)dus je drukt op inloggen
- je wordt terug gestuurd naar de tweakers pagina waar je ingelogd bent door de cookie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k5h5p7UKcJK1y9fcOC8LzQd2tZM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6QvbxlZrzAZy1osysoaDFp6Q.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashundi
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 15-09 18:27
Hehe nu eindelijk die 'bug' opgelost. Bedankt @MdBruin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En anderen willen mogelijk nog even eenmalig uit- en inloggen: Kan niet inloggen op Tweakblogs

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1