Info
- Uitgever: Tuxedo Labs
- Ontwikkelaar: Dennis Gustafsson
- Platform: Microsoft Windows
- Release: 29-10-2020 (Early Access)
- Mode(s): Singe-player
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Dit is momenteel een keuze van developer, voor zover ik weet. Dit maakt het spelelement (het voorbereiden van een route) voorspelbaarder. Uiteindelijk gaat dit dacht ik een optie worden.Exorcist schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:52:
Na wat te hebben gespeeld merk ik dat de physics engine nog niet top notch is, bij bijv. destructie van alle muren van een gebouw kan de rest gewoon blijven "hangen" ondanks dat er geen steun meer is van onderen of andere gebouwen. Ook bijv. het omverblazen van een toren vergt het bijna rondom te moeten kapot maken, terwijl je met wat natuurkunde wel kunt bedenken dat het allang had moeten instorten.
AH, dat zou het wel verklaren want als je (ook in sandbox) key-elements neerhaalt dan kan het ineens instorten. Zou het liefst (zeker en juist in sandbox) die physics kloppend willen hebben.DaCoTa schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:58:
[...]
Dit is momenteel een keuze van developer, voor zover ik weet. Dit maakt het spelelement (het voorbereiden van een route) voorspelbaarder. Uiteindelijk gaat dit dacht ik een optie worden.
Kan alleen de bron niet vinden waar de developer dit geroepen heeft.
Klopt. Dit was in een (zeer informatieve) video van 2kliksphilip: YouTube: Teardown - Your Questions AnsweredDaCoTa schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:58:
[...]
Dit is momenteel een keuze van developer, voor zover ik weet. Dit maakt het spelelement (het voorbereiden van een route) voorspelbaarder. Uiteindelijk gaat dit dacht ik een optie worden.
Kan alleen de bron niet vinden waar de developer dit geroepen heeft.
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
[ Voor 8% gewijzigd door SgtElPotato op 08-11-2020 00:28 ]
Zucht...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq