Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Beetje werken, maar met name gamen. Het is de bedoeling dat nieuwere games op hoge settings gespeeld kunnen worden en dat in de toekomst er gemakkelijk een upgrade aan het systeem kan plaatsvinden door componenten bij te plaatsen of te vervangen. Ik hoop er o.a. Cyberpunk 2077 op te spelen, maar daar zijn de requiements nog niet bekend.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is ergens tussen €1200,--1800,-. Mag meer of minder kosten, maar een goede prijs-kwaliteitverhouding ben ik uiteraard wel naar op zoek.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niets. Alles van het oude systeem gaat weg.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een compacte kast is wel fijn. Ik ben niet gesteld op allerlei hippe kleurtjes en lichtjes in de kast, maar als het zo uitkomt, zal ik het niet afwijzen.
Ga je overklokken?
Voorlopig wordt er niet overgeklokt.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie hieronder:
Ik ben benieuwd of jullie suggesties hebben voor goedkopere of betere of betere prijs-kwaliteitscomponenten!
Beetje werken, maar met name gamen. Het is de bedoeling dat nieuwere games op hoge settings gespeeld kunnen worden en dat in de toekomst er gemakkelijk een upgrade aan het systeem kan plaatsvinden door componenten bij te plaatsen of te vervangen. Ik hoop er o.a. Cyberpunk 2077 op te spelen, maar daar zijn de requiements nog niet bekend.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is ergens tussen €1200,--1800,-. Mag meer of minder kosten, maar een goede prijs-kwaliteitverhouding ben ik uiteraard wel naar op zoek.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niets. Alles van het oude systeem gaat weg.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een compacte kast is wel fijn. Ik ben niet gesteld op allerlei hippe kleurtjes en lichtjes in de kast, maar als het zo uitkomt, zal ik het niet afwijzen.
Ga je overklokken?
Voorlopig wordt er niet overgeklokt.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie hieronder:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10600K Boxed | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Moederborden | MSI MPG Z490 Gaming Plus | € 160,82 | € 160,82 |
| 1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 2070 Super Twin X2 OC (N207S2-08D6X-18781659) | € 485,23 | € 485,23 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | Monitoren | Asus TUF Gaming VG27AQ Zwart | € 439,- | € 439,- |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 37,57 | € 37,57 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M4B3600C18 | € 103,29 | € 103,29 |
| 1 | Voedingen | Corsair CX550M | € 74,55 | € 74,55 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 98,34 | € 98,34 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.706,70 | ||
Ik ben benieuwd of jullie suggesties hebben voor goedkopere of betere of betere prijs-kwaliteitscomponenten!