In het verleden heb ik een activity tracker gehad. Na aankoop bleek dat deze enkel in gebruik genomen en aangepast kon worden via een app met een verplicht account. Alle gegevens van het apparaat worden daardoor continue uitgelezen en opgeslagen in de app en komen dus ook bij de betreffende partij terecht. Ik ben nu op zoek naar een privacyvriendelijkere variant, waarbij in ieder geval geen account aangemaakt hoeft te worden, maar het liefst één die ook bruikbaar is zonder app. Helaas wordt er bij deze producten van tevoren vaak niet aangegeven, in hoeverre het product bruikbaar is zonder app/account.
Ik heb online maar 1 product kunnen vinden (Sigma id.life), waarbij men aangeeft dat deze volledig bruikbaar is zonder app. Door de grootte is deze voor mij helaas geen geschikte optie.
Heeft iemand misschien ervaring met een ander merk/horloge, dat hieraan voldoet?
Ik heb online maar 1 product kunnen vinden (Sigma id.life), waarbij men aangeeft dat deze volledig bruikbaar is zonder app. Door de grootte is deze voor mij helaas geen geschikte optie.
Heeft iemand misschien ervaring met een ander merk/horloge, dat hieraan voldoet?