Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbeer
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-02 16:02
Ik woon in België, dicht tegen de grens. Dus voor mij is Nederland vaak even dichtbij of zelfs dichter bij dan een locatie in België.

Met mijn Belgische locatie ingevuld krijg ik echter geen aantal km afstand getoond naar locaties in Nederland.
Vermoedelijk is dat ook zo in omgekeerde richting.

Dus ik vroeg mij af of hier mogelijk iets aan gedaan kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Je bedoelt in de lijst met advertenties? Want in de advertentie zelf staat inderdaad geen afstand, alleen de woonplaats. Maar in de lijst zie ik wél de afstand, ook over de grens, voor mij dus vanuit NL naar Belgische locaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbeer
Ja, Correct. Ik bedoel in de lijst.

Dus gewoon: https://tweakers.net/aanbod/zoeken/
en links bij 'Locatie en afstand' je gemeente invullen.

En dan zie je in de lijst rechts, onder de gemeente van de adverteerder de afstand naar jou toe staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik zie gewoon een afstand staan, al klopt die niet altijd. Ik woon ook tegen de grens (aan de juiste kant, Belgie) en een advertentie uit Brussel of Schiedam zou maar 8km zijn.
Ik zie wel dat indien ik bij de advertentie uit Schiedam op de link 'toon op kaart' klik, er in google maps naar 'Schiedam+Belgie' gezocht wordt.

Misschien dat jouw gemeente niet gevonden wordt? Probeer eens een buurgemeente?

[ Voor 22% gewijzigd door kluyze op 05-09-2020 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
pbeer schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 23:03:
Ja, Correct. Ik bedoel in de lijst.

Dus gewoon: https://tweakers.net/aanbod/zoeken/
en links bij 'Locatie en afstand' je gemeente invullen.

En dan zie je in de lijst rechts, onder de gemeente van de adverteerder de afstand naar jou toe staan.
Heb het geprobeerd te reproduceren, maar wanneer ik op je link klik, hoef ik niets in te vullen, de naam van mijn woonplaats (Sittard) staat er dan al. Zoek je misschien, terwijl je niet ingelogd bent?
Ik zie in de lijst dan ook bijna overal de afstand, ook bij Belgische steden.
Zie maar bij twee advertenties geen afstand, maar bij de ene (in Groningen) is de postcode niet volledig ingevuld (geen letters), bij de andere staat wel 'Rotterdam', maar 0000 als postcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbeer
Bij mijn woonplaats in mijn profiel stond er ", België" achter. En dat was blijkbaar de verwarring. Het systeem kon daar niet mee omgaan.
Pagina: 1