Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080P Voornamelijk WoW en Minecraft.
Ook wil mijn dochter beginnen met het maken van minecraft video,s voor Youtube, het zou fijn zijn als dat kan met deze PC.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1000 euro.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De case is een bewuste keuze, mijn laatste drie builds heb ik voor Fractal Design cases gekozen, ik vind ze mooi en ze zijn lekker stil.
Voeding nu ook van Fractal Design, mag veranderd worden maar ik wil minimaal een platina voeding en van een goed merk, en in die range kon ik zelf niets goedkopers vinden, ook ben ik benieuwd naar de extra flexibele kabels.
RGB is niet mijn ding dus ik zoek bewust naar componenten waar dit niet op zit.(case is ook dicht dus....)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil en energiezuinig.
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb onderstaand systeem samengesteld mbv dit forum en wat onderzoek op Tweakers en online.
Dit moederbord heb ik uitgezocht omdat hij toch wat meer futureproof is als een 450 MoBo.
Ook heeft dit bord een Usb type-C frontpanel aansluiting, dit is een must have omdat ik deze functie van mijn case wil kunnen gebruiken.
Ik heb dit geheugen gekozen omdat dit het enige geheugen was dat op de Mo/Bo lijst stond als supported.
Mischien kijk ik niet goed op de lijst maar dit was de enige waarbij de SKU exact overeen kwam.
Als er meer opties zijn hoor ik het graag.
Voor zover ik kan zien moet alles compatibel zijn met elkaar, maar ik zou het waarderen als jullie hier nog een keer naar willen kijken en je mening geven.
Ook hoor ik graag welk component de bottleneck is in dit systeem en of er nog upgrades mogelijk zijn binnen het budget.
Of besparingen natuurlijk.
De PC moet draaien voordat de nieuwe WoW expansion lanceert op 27-10-2020.
Kan ik beter wachten tot zo laat mogelijk om te zien of de prijzen nog gaan dalen, of is dat niet waarschijnlijk?
Alvast bedankt,
Red
Gamen op 1080P Voornamelijk WoW en Minecraft.
Ook wil mijn dochter beginnen met het maken van minecraft video,s voor Youtube, het zou fijn zijn als dat kan met deze PC.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1000 euro.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De case is een bewuste keuze, mijn laatste drie builds heb ik voor Fractal Design cases gekozen, ik vind ze mooi en ze zijn lekker stil.
Voeding nu ook van Fractal Design, mag veranderd worden maar ik wil minimaal een platina voeding en van een goed merk, en in die range kon ik zelf niets goedkopers vinden, ook ben ik benieuwd naar de extra flexibele kabels.
RGB is niet mijn ding dus ik zoek bewust naar componenten waar dit niet op zit.(case is ook dicht dus....)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil en energiezuinig.
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb onderstaand systeem samengesteld mbv dit forum en wat onderzoek op Tweakers en online.
Dit moederbord heb ik uitgezocht omdat hij toch wat meer futureproof is als een 450 MoBo.
Ook heeft dit bord een Usb type-C frontpanel aansluiting, dit is een must have omdat ik deze functie van mijn case wil kunnen gebruiken.
Ik heb dit geheugen gekozen omdat dit het enige geheugen was dat op de Mo/Bo lijst stond als supported.
Mischien kijk ik niet goed op de lijst maar dit was de enige waarbij de SKU exact overeen kwam.
Als er meer opties zijn hoor ik het graag.
Voor zover ik kan zien moet alles compatibel zijn met elkaar, maar ik zou het waarderen als jullie hier nog een keer naar willen kijken en je mening geven.
Ook hoor ik graag welk component de bottleneck is in dit systeem en of er nog upgrades mogelijk zijn binnen het budget.
Of besparingen natuurlijk.
De PC moet draaien voordat de nieuwe WoW expansion lanceert op 27-10-2020.
Kan ik beter wachten tot zo laat mogelijk om te zien of de prijzen nog gaan dalen, of is dat niet waarschijnlijk?
Alvast bedankt,
Red
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Moederborden | MSI B550-A PRO | € 130,99 | € 130,99 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 226,23 | € 226,23 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Compact | € 94,25 | € 94,25 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2Z3200C16 | € 66,90 | € 66,90 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 560W Platinum | € 100,- | € 100,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 98,34 | € 98,34 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 917,71 | ||
Op de digitale snelweg is geen maximumsnelheid.