Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het belangrijkste is dat ik weer met de Adobe programma's aan de slag kan. Als hobby om wat te tekenen met een Wacom tablet en soms korte animaties te maken.
Ik zou ook graag Sims willen spelen op hoge settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 1000 euro, inclusief de assemblage en windows.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb 2 philips full-hd tv's die ik graag zou gebruiken. 1 kleine van 24 inch die op mijn bureau zal komen te staan en een grote van 32 inch die ik als tv gebruik. Ik zou ze graag allebei aansluiten en dan kunnen kiezen of ik liever op de bank of achter een bureau zit.
De 24 inch heeft HDMI en VGA aansluitingen, de grote alleen HDMI.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat een i5 of een Ryzen 5 en een 1660 super ruim voldoende is voor wat ik met het systeem wil gaan doen.
Verder heb ik ook bluetooth nodig voor mijn headset en de wacom tablet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor intel, want ik hoorde dat dat beter is voor Adobe.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een zo stil mogelijk systeem. De grootte maakt niet uit en er hoeven ook niet heel veel van die lampjes op (hoewel die op de kast die ik heb uitgekozen vind ik nog wel mooi
)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie kunnen kijken of alle componenten bij elkaar passen?
Ik heb nog nooit een pc samengesteld, dus heb eigenlijk geen idee wat ik doe.
En ik vraag me af of het handig is de kleine philips tv als computerscherm te gebruiken. Ik weet niet zo goed of een tv scherm wel geschikt is voor een pc?
Alvast bedankt voor jullie input
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het belangrijkste is dat ik weer met de Adobe programma's aan de slag kan. Als hobby om wat te tekenen met een Wacom tablet en soms korte animaties te maken.
Ik zou ook graag Sims willen spelen op hoge settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 1000 euro, inclusief de assemblage en windows.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb 2 philips full-hd tv's die ik graag zou gebruiken. 1 kleine van 24 inch die op mijn bureau zal komen te staan en een grote van 32 inch die ik als tv gebruik. Ik zou ze graag allebei aansluiten en dan kunnen kiezen of ik liever op de bank of achter een bureau zit.
De 24 inch heeft HDMI en VGA aansluitingen, de grote alleen HDMI.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat een i5 of een Ryzen 5 en een 1660 super ruim voldoende is voor wat ik met het systeem wil gaan doen.
Verder heb ik ook bluetooth nodig voor mijn headset en de wacom tablet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor intel, want ik hoorde dat dat beter is voor Adobe.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een zo stil mogelijk systeem. De grootte maakt niet uit en er hoeven ook niet heel veel van die lampjes op (hoewel die op de kast die ik heb uitgekozen vind ik nog wel mooi
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie kunnen kijken of alle componenten bij elkaar passen?
Ik heb nog nooit een pc samengesteld, dus heb eigenlijk geen idee wat ik doe.
En ik vraag me af of het handig is de kleine philips tv als computerscherm te gebruiken. Ik weet niet zo goed of een tv scherm wel geschikt is voor een pc?
Alvast bedankt voor jullie input
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10400F Boxed | € 146,97 | € 146,97 |
| 1 | Moederborden | MSI B550M PRO-VDH WIFI | € 129,- | € 129,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 226,23 | € 226,23 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 57,38 | € 57,38 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 52,77 | € 52,77 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 98,34 | € 98,34 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 838,64 | ||